App for scanning av tekstdokumenter?

Diverse programvare

App for scanning av tekstdokumenter?

Innleggav budbringeren » lør 25.10.2014 15:38

Jeg har en del tekstfiler jeg må få oversikt over. Duplikater hvor det er skrevet videre eller editert noe på enkelte, hvor andre tekstfiler med samme filnavn har færre ord og ikke editert. Dette er ganske mange filer og jeg lurer på om noen her vet om en app som scanner tekstfiler og gir oversikt over duplikater, antall ord og annen oversikt over filene. Dette gjelder i hovedsak pages, word og rene tekstfiler fra ByWord. Fins det i det hele tatt? Tenker ikke på app som Gemini, men en app dedikert for tekstfiler som klarer å gi oversikt over filer så dyptgående som mulig. Fins dette?

På forhånd takk:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: App for scanning av tekstdokumenter?

Innleggav Johnny Gleden » ons 29.07.2015 16:10

Hei

Uten at dette er det du spør om så har du vel en mulighet i å sjekke dato på filene dine for å se hvilket dokument som er siste versjon med forandringer og dermed lagret sist, om det kunne være til hjelp
Jeg har brukt samme metode selv ved å sjekke opp i litt rot i dokumenter og versjoner

Dato sammen med størrelse på en fil burde indikere siste redigerte versjon ved et søk/visning i Finder og hvor "navn" er første søke kriteriet vil filer med samme navn vises etter hverandre i søket og hvor man da kan sjekke visse informasjoner på filen
I Finder kan du blant annet også slå på følgende som visning for filer om det ikke allerede er gjort

Dato endret
Dato opprettet
Dato sist åpnet
dato lagt til
Størrelse
Versjon
Type
Kommentarer
Etiketter

Bruker man da også spacebaren for en "hurtigvisning" av filer og piltaster for å velge hurtig filer i søkelisten kan man kanskje klare finne ut av det
medlem i 120 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]