installert yosimite på nytt fra appstore.

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

installert yosimite på nytt fra appstore.

Innleggav ml635487 » tir 04.08.2015 17:45

Lastet ned yosimite på nytt fra appstore gjorde en fresh install med minnepinne, etter dette er systemet blitt ustabilt , litt feil i grafikk ved pålogging rare striper her og der som forsvinner etterhvert, ustabilt ved at plutselig slår den seg av , skjerm blit svart.
kan skje ved at jeg starter imail eller andre aplikasjoner , det er ingen fast hendelse
bare skjer litt på random.
nå med normal bruk er den ikke særlig varm 60grader vifter går på 2001 o/min.
Alle oppdateringer er kjørt fra maskinen.

noen som har peiling på hvor jeg kan begynne for å finne ut av dette , eller er det bare å levere inn på service ?

- Macbook pro mid 2011, ssd 512gb, 8gbram pros: 3.2ghz intel i7, ram 8gb 1333DDR3, grafikk:AMD Radeon HD6750 1024MB,

Før denne install fungerte maskinen 100% stabilt ingem problemer what so ever.
Det er derfor usansynlig at det kan være moe med rabbrikker eller andre ting som skal gjøre dette.

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: installert yosimite på nytt fra appstore.

Innleggav Grubasek » tir 04.08.2015 19:41

hvorfor i alle land installerte du på nytt når maskinen fungerte 100%? :rolls eyes: Formaterte du disken før ny install?

Brukerens avatar
medlem i 155 måneder
 

Re: installert yosimite på nytt fra appstore.

Innleggav ml635487 » tir 04.08.2015 22:15

Formatterte disken , wipet den clean.
Grunnen for at jeg installerte på nytt var at jeg hadde problemer med en LaCie nas som ramlet ut hele tiden , og at det opprinnelig når maskinen ble levert var det mavrick op. sysyem, siden er det blitt oppgrad til lion og igjen til yosimite, som regel ved oppgrad. til nye versjoner henger det igjen litt grums fra forrige ver. osv osv .
Men jeg tenker at jeg bare leverer den inn til service isteden for å bruke en masse tid på å prøve å finne ut hva som er galt. i oppstarten er det også noen rare striper på skjermen loddrette, samt at baren som teller oppover ikke vises helt slik som den skal , det får meg til å tenke at det må vøre et driver problem for grafikk kortet.

Det enkleste er nok bare å levere den til service.

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron