DNB-Supertilbud

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » tir 27.09.2016 16:49

Hei,
Jeg vurderer etter hvert å oppgradere min macbook.
Er det noen som vet hvordan DNB Supertilbud fungerer? Disse tilbudene kan gjelde hos for eksempel Expert, Elkjøp etc. Får en denne rabatten på macbook, og får en kun denne rabatten om maskiinen finnes i butikken, eller får en også denne rabatten om for eksempel Elkjøp ikke har den på lager og bestiller inn?

Og er det rundt 20-25%?
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav DADDY » tir 27.09.2016 19:00

Elkjøp har aldri vært med, du kan bestille den du vil ha og betale og få den levert senere.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » tir 27.09.2016 21:07

Hei og takk for svar :-)

Har ikke Elkjøp vært med nei. Hvilke kjeder er med på dette som selger Mac, og hvor mange prosenter pleier det å være?

Forstod jeg deg riktig, at på butikker som selger Mac og som er med på DNB Supertilbud, så kan man møte opp i butikken å bestille den en vi ha(altså at den ikke trenger å være på lager eller i butikk), betale med Mastercard i butikk og få den senere?
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav Larsabal » tir 27.09.2016 21:28

Tilbudet fra DnB/Mastercard er i samarbeid med Expert. Det er maks 1 Apple produkt pr kunde. Du betaler med kortet i butikk og får 20% eller 25% rabatt trukket av på regningen fra Mastercard. Varer de evt ikke har på lager kjøpes til redusert pris der og da og blir levert senere. De har tilbudet vanligvis to ganger pr år, og etter hva jeg husker så var forrige gang i august.
medlem i 233 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav DADDY » tir 27.09.2016 23:35

Elkjøp har ikke vært med, men de fucker av og til opp for Expert og gir samme tilbud hvis du tar med en venn.

DNB håper kundene deler opp regningen slik at de tjener penger, de gjør det med en håndfull kjeder ved jevne mellomrom.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » ons 28.09.2016 9:18

Hei, og takk for svar!
Det virker som en veldig hyggelig handel. Jeg var redd at de måtte ha varen i butikk eller på lageret, så dette var gode nyheter. Da er det bare å begynne å spare til neste rabatt hos Expert.
Er en bundet til å bestille en «standardmodell» eller kan en kunfigurere maskinen som en vil med tanke på cpu,gpu,ram og disk, slik som for eksempel når en bestiller fra eplehuset? Kan se ut på nettsiden til Expert at de nå kun har en modell av MBPR 15 for salg…..
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav DADDY » ons 28.09.2016 11:44

Gå innom en butikk og spør, får du positivt svar kan du bruke det på tilbudet.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav DADDY » ons 05.10.2016 12:54

DADDY skrev:Gå innom en butikk og spør, får du positivt svar kan du bruke det på tilbudet.


Hvordan gikk det? Kunne de bestille inn "alle" modeller eller var det begrenset til nettbutikken?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » ons 05.10.2016 16:30

Hei igjen, og takk for svar :-)

Jeg har ikke fått vært innom og forhørt meg enda. Bare redd det kommer ann på hvem jeg spør :-!

Om noen andre har erfaring omkkring dette så spytt ut :rolls eyes:

Om en følger statestikken, er vel neste tilbud ikke før i Mai.
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav DADDY » tor 06.10.2016 18:50

Jeg kjøpte en pc, som ikke var på nett.

De kommer garantert med noe før jul.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav srtorp » lør 08.10.2016 8:00

Stemmer et noen skriver over her, jeg kjøpte ny Macbook 12" nå i Aug og fikk 20 % på den. Det fine med tilbudet til DNB er at du også får den rabatten også på nedsatte priser hos Expert, så man kan gjøre et virkelig godt kjøp på en tv eller noe annet.
Rabatt blir trukket i fra på MasterCard regningen din.
medlem i 139 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » tor 01.06.2017 11:58

Hei,

Nå har Expert som kjent skiftet navn til Power. Tidligere har DNB hatt samarbeid med Expert om supertilbud ved bruk av Mastercard noen ganger i året. Er det noen som har fått med seg om dette er videreført til Power, eller om denne supertilbud-avtalen er opphørt….?
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » tor 01.06.2017 11:58

Hei,

Nå har Expert som kjent skiftet navn til Power. Tidligere har DNB hatt samarbeid med Expert om supertilbud ved bruk av Mastercard noen ganger i året. Er det noen som har fått med seg om dette er videreført til Power, eller om denne supertilbud-avtalen er opphørt….?
medlem i 127 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav Nikolay » tor 01.06.2017 18:14

Det får du vel spørre Power om. Det er jo ingen som vet det annet enn dem.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: DNB-Supertilbud

Innleggav mactiss » fre 02.06.2017 8:39

Hei og takk for svar :-)

Det er en mulighet, men tenkte først å høre om noen andre visste noe, er utrolig hva folk kan vite 8-)
medlem i 127 måneder
 

Neste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere