Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Innleggav Vildehilde » lør 10.09.2016 13:35

Guttungen klagde plutselig på at iPoden ikke virket. Jeg satte meg ved dataen for å søke litt. Je klarte ikke låse opp, for det gikk ikke an å skrive noe vettugt. Tastaturet levde sitt eget liv.
Fikk til slutt kommet inn, men jeg kunne ikke tilbakestille da det var helt umulig å få skrudd av Find my iPad. Plutselig ble jo min telefon også sånn, men hver gang jeg flyttet meg fra dataen funket den. Tilslutt kom jeg endelig på at det kanskje ikke var noe med iPaden. Jeg tok den vekk fra macen og da funket alt som det skulle.

Så nå er 1000-kroners spørsmålet, hva i huleste er det som forårsaker dette?

Jeg tok min sønns iPhone og skulle synkronisere denne, da levde den sitt eget liv hele tiden. Ringte rundt til folk, åpnet apper osv. osv. osv.
Det samme hendte når jeg prøvde å synkronisere min telefon.
Håper noen kan gi meg en forklaring på dette og ev. en løsning.
medlem i 192 måneder
 

Re: Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Innleggav ggt667 » lør 10.09.2016 14:55

Statisk elektrisitet? Syntetisk teppe på gulvet?

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Innleggav Vildehilde » tir 13.09.2016 9:38

Nei, ikke noe slikt. Nevøen min mente at det kanskje kunne være en feil ved at maskinen prøvde å koble seg opp mot telefonene og iPaden via blootooth og bruke de som trådløst tastatur eller noe.

Men hva vet vel jeg. Merkelig var det.
medlem i 192 måneder
 

Re: Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Innleggav ggt667 » tor 15.09.2016 20:53

Det er vel bare å slå av blåtann på alle enheter i noen dager for å se om det blir bedre.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Mystisk feil som påvirker iPhone og iPad

Innleggav Vildehilde » tir 27.09.2016 23:58

Snodige greier dette her.
Jeg tok maskinen ut til skriveren og da fungerte musematta, eller hva den heter, helt perfekt. Jeg kunne til og med synkronisere telefonen.

Det jeg har gjort er å bytte batteri og ny ladekabel. Så det jeg tror er at det har blitt en feil med ladingen. Den gamle ledningen var helt ødelagt så kan kanskje ha kortsluttet noe eller noe sånt.

Feilen oppsto før bytte, men går da over når jeg ikke lader.

Hva kan jeg gjøre med det mon tro.
medlem i 192 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron