Mail hopper

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Mail hopper

Innleggav Hippi » tor 27.10.2016 17:13

Mailen jeg skulle sende står bare å hopper fra den mailen tilbake til mailprogrammen. Har prøvd omstart og førstehjelp på diskverktøy.Nå starter hoppingen når mailprogrammet åpner. Hva kan jeg gjøre?
medlem i 163 måneder
 

Re: Mail hopper

Innleggav mariustidemann » tor 27.10.2016 21:40

Heisann.
Dette var ikke helt lett å forstå. Kan du utdype?
I første del av beskrivelsen din ser det ut som om du har fått til å åpne mailprogrammet, skrevet en mail og klikket på "send", men at det da skjer noe jeg ikke forstår.
I andre del ser det ut som om at du prøver å åpne mailprogrammet men at ikonet bar hopper uten at programmet starter. Fint om du kan si noe om:
1. Hvilket mailprogram?
2. Starter programmet? hvis nei: hva skjer?
3. Får du skrevet en mail?
4. Hva skjer når du trykker på send?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Mail hopper

Innleggav Morse » fre 28.10.2016 10:39


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Mail hopper

Innleggav Hippi » søn 30.10.2016 11:47

hei Det er mail programmet på mac, imail.Jeg slettet gamle mailer og da sluttet flachingen/hoppingen. Den vekslet fort med å vise innboksen og den mailen jeg hadde skrevet.
medlem i 163 måneder
 

Re: Mail hopper

Innleggav Morse » søn 30.10.2016 23:53

Litt på siden: Gå uansett til Systemvalg > Dock og skru av animering av programmer ved oppstart. Skru også av "lampeåndeffekten". Disse er bare tids/ressurstyver/eye candy,,,

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Mail hopper

Innleggav mariustidemann » man 31.10.2016 9:33

Ok så det du beskriver er at vinduene veksler mellom "skrive-mail-vindu" og "inboks-vindu"? Det høres jo i første omgang ut som noe som er tull i tastaturet ditt - men da skulle du hatt problemer i andre programmer også. At problemet opphørte da du slettet unna gamle mail gjør meg heller ikke klokere. Men du sier det har løst seg etter dette?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron