Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav hamiso » ons 20.12.2017 19:25

Driv og redigerer i eit word-dokument (Office 2015, MacBook pro mid 2012) Skulle legge inn forskjellig fargar i teksten. Dermed starta tivolihjulet å surre konstant og programmet ser ut til å ha hengt seg fullstendig opp. Har ein god del tekst i dokumentet som eg helst ikkje vil miste. Dokumentet skal bli sikkerhetskopiert, men det er ein del tekst som ennå ikkje er kopiert. Er det nokon måte å stanse dette utan å miste tekst?
medlem i 176 måneder
 

Re: Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav Grubasek » ons 20.12.2017 20:50

Office 2015 for Mac eksisterer ikke. Hvis du har 2016-versjonen har kommet en oppdatering (versjon 15.41 (171205).

Sjekk hvilken versjon du har i Word-menyen Word, Om Word.

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav hamiso » ons 20.12.2017 21:03

Det er versjon 15.13.1
medlem i 176 måneder
 

Re: Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav Grubasek » ons 20.12.2017 23:11

Hvis det er Office for Mac 2016, versjon 15.13.1 burde den vel vært oppdatert for lenge siden, eller?

Her er litt mer info om det:

https://support.office.com/en-us/articl ... 86cb1a8eb7

Det du har skrevet etter siste sikkerhetskopi mister du uansett hvis du må tvinge maskinen til å slå seg av.

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav hamiso » lør 17.03.2018 23:07

Er tilbake her igjen, etter at eg gløymde meg litt ut og havna i det same uføret igjen.

Har hatt problem med å oppdatere office på mac-en. Så dermed har det blitt gammal versjon.

Men trur faktisk eg fann ein "svenskeknapp-metode" som redda meg nå når problemet dukka opp igjen. Og det var å fyrst klikke på "omstart" for mac-en, så "tvungen avslutning" for word. Når mac-en så starta opp og eg logga på, så dukka alle word-dokumenta opp på nytt som gjenoppretta...utan tivolihjul...puh...

Men problemet er elles frustrerande. Har lest at fleire andre har liknande problem. Og for min del skjer det altså når eg markerer tekstavsnitt med ein farge og så skiftar til ein annan farge i eit anna avsnitt, så går heile word i stå. Burde ikkje vera slik.
medlem i 176 måneder
 

Re: Hjelp! Word heng seg opp, etter fargeredigering!

Innleggav Grubasek » lør 17.03.2018 23:16

Hvis du har en lovlig versjon så finnes det en haug med nedlastingsalternativer på den web-siden jeg refererte til i mitt forrige svar.

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron