Apple ID passord feil, hver gang!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav TialovesMac » søn 04.11.2018 19:50

Hei,

Jeg bruker iCloud til å lagre bilder og videoer, og logger inn kanskje 1 gang hver 2 måned på nettsiden. Jeg bruker som de fleste i dag "passordnøkkelring" for å logge inn, men likevel HVER gang jeg skal logge inn, er passordet feil. Har forsøkt å skrive ned passordet også, men det må byttes.

Jeg trykker da på glemt passord og kjører hele den prosessen, frem til jeg kommer til at en av mine andre enheter skal få en verifiseringskode. Jeg får opp en melding kun på telefonen min, dog jeg har flere apple enheter. Når jeg trykker på den meldingen så kommer det "tidsavbrudd" eller ligende melding. SÅ ergo, jeg får aldri noen verifiseringskode.

Da må jeg ta kontakt med apple service, som ikke skjønner problemet mitt. Selv om jeg prøver å forklare dem at jeg har riktig passord.

Noen som har vært borte i noe lignede? Er det kun jeg som opplever det? Har noen gode tips til meg?

På forhånd takk for svar!

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav Macini » søn 04.11.2018 22:50

Jeg har havnet i en uendelig loop på innloggingen icloud.com. Jeg kommer til innloggingen, legger inn brukernavn og passord så stopper det opp når jeg får beskjed om å bekrefte epostadressen. Har brukt den samme adressen siden den ble opprettet for ganske mange år siden. Har vært i kontakt med Apple Support og der har saken stått i et par uker.
Brukernavn og passord er riktig siden det fungerer på iPhone og iPad for å logge inn der med epost, kalender og adressebok, men IKKE logge inn på icloud.com i Safari eller Firefox

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav TialovesMac » tir 06.11.2018 20:49

Helt utrolig at det skal være slik. Jeg har også hatt mye ventetid pga apple support. En viss kvalitet på produkter forventes når man betaler mye penger. :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav iRoger » tor 09.05.2019 21:50

Hei, er borti lignende problem. Fant dere en løsning hos dere? Jeg har også samme problemet på min gmail konto i Mail-appen, ber meg plutselig om å logge inn på gmailen kontoen via Mail, men den reagerer ikke selv om jeg taster inn riktig passord.. :-!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav Helge Hafstad » fre 10.05.2019 11:13

Problemer med Gmail løser seg ofte ved å slette kontoen fra Mail og deretter legge den til på nytt.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Apple ID passord feil, hver gang!

Innleggav Morse » søn 12.05.2019 9:44


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]