Over og ut for Mac1?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Morse » lør 14.07.2018 19:22

Til opplysning: Jeg er her ennå. Stikker innom av og til av gammel vane. Men fremtiden er ikke hva den var – hvilket den forsåvidt visstnok heller aldri har vært... 8-) 8-) 8-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Valotunk » lør 14.07.2018 21:04

Jeg er her også ;)
medlem i 197 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Morse » lør 14.07.2018 22:09

8-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Macini » lør 14.07.2018 23:36

Jeg er innom så godt som hver dag etter at endelig fikk logget inn igjen 8-)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Nikolay » tor 15.08.2019 18:12

Nikolay skrev:Kudos til noen av ildsjelene her som hjelper til på forumet, jeg ser dem jevnlig når jeg er innom. Jeg prøver litt av og til jeg også, men for å være ærlig så gidder jeg ikke så mye når veldig mye av det enten løses med lett googling eller krever ekstremt skreddersydde løsninger. Det er også alt for mye "Gi meg fullstendig løsning trinn for trinn pls", og jeg mister lysten når folk ikke gidder gjøre en innsats selv.
Da tror jeg jeg trekker pluggen for min del. Jeg har egentlig ikke kapasitet i utgangspunktet til å styre her, så da må jeg nesten bare kutte cold turkey for å ikke ha det hengende i bakhuet.

Jeg har prøvd tre ganger å droppe Apple fullstendig, og det har vart maks et år hver gang og sist gang innså jeg vel at jeg er macbruker "for alltid". Men det har gått over til å være noe jeg bare bruker fremfor å være noe jeg brenner for. Interessen for å fortsette hadde vel kanskje vært større om man fikk tilbakemelding på løsningene man presenterer, men folk skriver bare foruminnlegg for å spørre om en ting og så dropper de bare ut uten å takke eller si om det fungerte eller ei. Det er vanskelig å være ildsjel når det er null feedback. Skal jeg drive support for folk som ikke bryr seg kan jeg heller ta penger for det.

Det var for det meste moro så lenge det varte, jeg får vel innse at verden er annerledes nå.

Lykke til alle sammen!

-Nikolay/nikoraisan

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav Runert » man 19.08.2019 16:32

takk for hjelpa og humor!

Tiden for forum er dessverre over, men det er uansett kult så lenge det varte!

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Over og ut for Mac1?

Innleggav DADDY » tir 20.08.2019 14:24

Nikolay skrev:Lykke til alle sammen!

-Nikolay/nikoraisan


Synd, håper du endrer mening.

Takk uansett.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Forrige

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere