Macbook Pro keyboard+trackpad for stasjonær?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Macbook Pro keyboard+trackpad for stasjonær?

Innleggav vidarski » søn 13.01.2019 11:15

Har i mange år hatt lyst på et keyboard som det som er på macbook pro, til iMacen. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor ikke det produktet eksisterer...! Jeg jobber kanskje halvparten så raskt på iMac iforhold til den bærbare.

Det finnes et produkt Bullettrain Express som er et slags stativ som plasserer trackpaden under tastaturet.

Jeg skulle aller helst hatt samme kvalitet og størrelse på trackpaden som det er på macbook pro. Tror den separate trackpaden kan komme til å bli litt for stor til å være skikkelig praktisk.

Noen som vet om alternativer?
medlem i 165 måneder
 

Re: Macbook Pro keyboard+trackpad for stasjonær?

Innleggav Nikolay » tir 15.01.2019 0:55

Hva er problemet med Magic Keyboard og Magic Trackpad?

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Macbook Pro keyboard+trackpad for stasjonær?

Innleggav vidarski » tor 14.11.2019 0:46

Hmm - det svaret gikk meg hus forbi.

Jeg jobber kort sagt minst 50% raskere på macbook-pro-keyboardet med innebygget trackpad enn med trackpad som ligger ved siden av keyboardet. Med trackpad på siden må jeg løfte armen mye lengre mens med laptop-løsningen holder det ofte med en liten håndbevegelse. Jeg bruker mye shortcuts, dessuten synes jeg magic trackpad er for stor. Så problemet er at ting tar mye lenger tid med separat trackpad og keyboard.
medlem i 165 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron