Utvalget i music store

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Utvalget i music store

Innleggav ThomasV » fre 10.06.2005 12:01

Når music store ble lansert, var det snakk om at vi også skulle få norsk musikk, men hvor er den blitt av?

Musikktvalget er jo begrederlig dårlig i den norske versjonen i forhold til den amerikanske....
medlem i 208 måneder
 

Innleggav vegardtveito » fre 10.06.2005 12:06

Plateselskapene må bare få finger'n ut av ræva og legge det inn.
Det kommer nok med tiden.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Utvalget i music store

Innleggav smacmac » fre 10.06.2005 12:16

ThomasV skrev:Når music store ble lansert, var det snakk om at vi også skulle få norsk musikk, men hvor er den blitt av?

Musikktvalget er jo begrederlig dårlig i den norske versjonen i forhold til den amerikanske....


Som mange har sakt må vi se på hvordan det var i England og USA når det nettopp hadde åpnet. Flere av de som ikke er det har sakt at de vil komme så det er ikke noe problem. Ha tolmodighet og alt vil bli så bra så. :-D

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav bleu » fre 10.06.2005 12:29

De kunne jo også spandert på seg en oversettelse til norsk på selve butikksiden. Tror de fleste forstår engelsk bra men andre land har sin egen lokaliserte versjon med eget språk så hvorfor ikke Norge også. Og mer norsk musikk hadde gjort seg. Gammelt som nytt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav getor » lør 11.06.2005 15:29

...er ikke bare norsk utvalg som er dårlig, utenlandsk også. Sjekker både amerikansk og norsk side og det er et hav av forskjell - som irriterer noe avsindig!

Får håpe det ikke er Apple sommel, men snarere plateselskapene som for n-te gang over disse årene skyter seg i foten. For hva skjer dersom du ikke finner det du skal ha? Det lastes ned... free of charge... som er ulovelig og dumt for artister som sikkert d.....r i hvordan musikken selges bare den spres og de får betalt.

Men når det er sagt - hvorfor så få musikk videoer på den norske siden? Det må da være ITMS sommel og ikke noe annet?

Har noen prøvet å sample fransk og italinensk musikk. Praktisk talt kjemisk fraværende. Sukk!

Som postet i annen tråd - jeg er lang fra imponert... fortsatt!

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav ThomasV » lør 11.06.2005 16:45

Enig der getor...

Hvis jeg hører en sang jeg har lyst på, så sjekker jeg music store. Finnes den ikke der, så laster jeg den ned ulovlig, for der finnes den garantert... Synd for artistene, enten det er Apple eller plateselskapene som somler.
medlem i 208 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]