Fornøyd med mac?

Diskusjon rundt Mac OS

Fornøyd med mac?

Innleggav TranceX » tor 08.01.2009 18:23

Jeg har hatt Imac 24" i snart 1 år, og jeg må si meg meget imponert. Etter jeg fikk mac så orker jeg ikke å tenke på å bruke pc mer. Jeg vil også skryte av forumet til Mac1 mye gode løsninger og forslag her.
Er dere fornøyd med deres mac, tenkte da på overgangen fra Windows.
medlem i 191 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav BendikS » tor 08.01.2009 18:32

er bare helt utrolig fornøyd med mac'en min (har nye macbook alu nå) etter at jeg bytta til mac for rundt et 1 år siden. vil aldri gå tilbake til windows. aldri. når jeg setter med ned foran en pc. er bare alt feil. ingen dock,rotete,virus,store vinduer. vil aldri tilbake:D

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav skare31 » tor 08.01.2009 18:34

Jeg er ekstremt fornøyd med min mac :-D Det er den beste maskinen jeg har hatt. Jeg har alltid brukt pc, men så tenkte jeg at jeg skulle prøve noe nytt og er stor fornøyd.
Bare synn jeg må bruke pc i skole sammenheng :-(

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav krsk0 » tor 08.01.2009 18:37

Er sykt fornøyd med min imac! Og all hjelp man for vis man har noe problemer men sjelden jeg har problemer med min mac. Så, så fort jeg har råd blr det en macbook alu
medlem i 186 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav Veon » tor 08.01.2009 18:47

Jeg var drit lei Windows med alle virusene og det der. Gikk over til Linux, likte det bedre og endte opp med å bruke det i ett års tid. Når tiden var inne for å kjøpe ny maskin så kjøpte jeg tilfeldigvis en Macbook og ble frelst. Kan aldri tenke meg å bruke et annet OS til daglig enn OSX :D
Jeg prøver selvfølgelig Linux til tider for å se hvordan tilstanden er der, men det slår aldri OSX!

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav iAndrew » tor 08.01.2009 18:53

Ekstremt fornøyd :-) Har også hatt 24" iMac i omtrent ett år. Mac er en glede å bruke, og samfunnet rundt med interesse og god programvare er imponerende.

Det er også gøy å ha noe de fleste andre ikke har. Så selv om jeg liker at Apple gjør det bra liker jeg ikke så godt at "alle" etterhvert bytter over til Mac :-P

(Noen som har sett det lille klippet neders til venstre på "Si ;D" i Aftenposten i dag forresten? xP)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav dabear » tor 08.01.2009 18:55

Veon skrev:Jeg var drit lei Windows med alle virusene og det der. Gikk over til Linux, likte det bedre og endte opp med å bruke det i ett års tid. Når tiden var inne for å kjøpe ny maskin så kjøpte jeg tilfeldigvis en Macbook og ble frelst. Kan aldri tenke meg å bruke et annet OS til daglig enn OSX :D
Jeg prøver selvfølgelig Linux til tider for å se hvordan tilstanden er der, men det slår aldri OSX!

Jepp, jeg var som du, og kjøpte meg macbook for 14 måneder sia. Liker os x veldig godt, men bruker til vanlig en Vista-PC (jeg trenger noe windowsprogramvare) :)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav BendikS » tor 08.01.2009 21:09

hehe, så det jeg iAndrew;P morsomt hehe.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav krsk0 » tor 08.01.2009 21:14

-hva sto i aftenposten a? Noen som kan skrive det her? :-D :-D
medlem i 186 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav BendikS » tor 08.01.2009 21:19

her er det

tatt fra si ;D :

Lærer dere ikke?

hvorfor har så mange pc-er? mac får aldri virus fordi det ikke finnes mange nok i verden for å skape dem. pc får virus hele tiden. når skal pc-folk lære? kanskje ipoden har hjulpet litt?
-HJ

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav JakobV » tor 08.01.2009 21:22

Formuleringer som en åtteåring, men et godt poeng. :-)
Er veldig fornøyd med macene mine jeg også, og iphonen! Det er bare kjedelig at jeg blir 'tvunget' til å bruke pc i skolesammenheng. :-/

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav Shinte » tor 08.01.2009 21:23

Byttet til nye macbook for en uke siden, og er kjempe fornøyd :) litt utfordringer, men det gikk overaskende fort. Noe av det kuleste med å ha mac, er at andre mac-brukere er utrolig hjelpsom. Har brukt mye tid på mac1 forumet og snakket med venner og det har alt mye enklere for meg :) Alle som skriver på mac1 hjelper overgangen, og sier hva som er vikitg med ny mac. På studiet mitt har vel godt over halvparten mac.

Konge takk!
medlem i 184 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav jaco » tor 08.01.2009 21:23

OSX er et fantastisk operativsystem. Jeg vil aldri bruke noe som heter WINDOWS igjen. Mange sier det at mac er så enkelt og aldri kræsjer, jeg kan være enig der. Men det er min mening.

Hos meg kræsjer det aldri, ikke opplevd noe som helst feil i hele tatt. Men jeg vet at mange andre har visse problemer. Derfor blaimer alle OSX med en gang det skjer en liten feil.

Masse av feila kaller jeg "BRUKERFEIL" :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav Dorkfish » tor 08.01.2009 21:26

Lærer dere ikke?

hvorfor har så mange pc-er? mac får aldri virus fordi det ikke finnes mange nok i verden for å skape dem. pc får virus hele tiden. når skal pc-folk lære? kanskje ipoden har hjulpet litt?
-HJ

Tror ikke så mange ble omvendt av slik argumentering. minner meg litt om guttungen på MACdonalds her om dagen som ble sur fordi han ville ha BLÅ ballong. Ikke gul!

Han ordla seg på samme villkår.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Fornøyd med mac?

Innleggav krsk0 » tor 08.01.2009 21:27

Takk bendik! Ba inlegg det, haha
medlem i 186 måneder
 

Neste

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]