I dag er dagen kl 19.00 i kveld

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

I dag er dagen kl 19.00 i kveld

Innleggav Unkny » tir 28.02.2006 9:21

Fytti f så jeg gleder meg til i kveld, har lenge sittet og vurdert mac mini men i håp om at det kom en ny ved sist event så håper jeg igjen på denne.

Er vel ingen andre utenom meg som gleder seg til i kveld ?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav annern » tir 28.02.2006 9:24

Skal følge med sammen med dama som håper på en intel iBook/MacBook. Jeg har ingen planer om kaste med over noen nye produkter på samme måte, men man vet jo aldri. Gleder meg uansett!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav rich_and_handsome » tir 28.02.2006 9:27

Hvis det kommer Mac Mini, med Intel og FrontRow, så blir nok den vurdert istedenfor iBook.

Jeg skal sannsynligvis på skole i utlandet, så da er bærbar omtrent et krav. Så da blir det nok til at mamma og pappa støtter meg litt emd penger til bærbar.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav arneram » tir 28.02.2006 10:18

Er det mulig å følge med fra internett? Streamet video f.eks?
medlem i 219 måneder
 

Innleggav KDN » tir 28.02.2006 10:26

arneram skrev:Er det mulig å følge med fra internett? Streamet video f.eks?
Det vil vel bli sluppet en stream av eventen 2-3 timer etter at eventen er ferdig som vanelig.

Ellers så vet jeg ikke om den vil bli dekket på mirc kanalen til mac1? Ellers så bruker macrumors.com å ha en live stream på sin irc kanal.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Govva » tir 28.02.2006 10:51

Ka e det som skjer i kveld siden alle gleder seg så??

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav dusa » tir 28.02.2006 10:55

Jeg tror ingen så langt har fått svar på om Mac1 vil la oss få oppdateringer slik som sist. Kanskje en ide å svare på dette spørsmålet siden så mange lurer på det.

Eller har jeg bare gått glipp av svaret :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sir » tir 28.02.2006 10:57

Jeg har d utstyret som gjør at jeg kan gjøre en bra jobb, og ser ingen grunn til å "I dag er dagen"... for hva? Verdensfred? Slutt på sult?
Det går an å ha litt vett i skallen selv om man har datamaskin.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Unkny » tir 28.02.2006 10:59

ja faen, håper mac1 har følger den live og gir oss info som sist på mac1.no om hva som skjer. Det var uber genialt! Blir det slik admin gutta boys ?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Unkny » tir 28.02.2006 11:00

sir skrev:Jeg har d utstyret som gjør at jeg kan gjøre en bra jobb, og ser ingen grunn til å "I dag er dagen"... for hva? Verdensfred? Slutt på sult?
Det går an å ha litt vett i skallen selv om man har datamaskin.


Verdens fred og sult kan drite å dra i forhold til hvor mye jeg gleder meg til en event ny mac mini.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Snarf » tir 28.02.2006 11:14

Sir: Skal ikkje du egenlig seie: "En sånn en skal jeg ha.."?

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Eriksson » tir 28.02.2006 11:17

Hvis MacRumours eller andre kommer med live-oppdateringer vil nok #Mac1 holdes tilsvarende oppdatert uansett om det blir samme opplegg som sist.
Men, når det gjelder denne tråden her, kunne det ikke vært en idé å fortsette på den forrige tråden "hva kommer i morgen?" selv om den i dag har litt feil navn?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav TheX » tir 28.02.2006 11:47

Admin: Hva slags dekning har Mac1 av eventen?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 28.02.2006 11:51

Snarf skrev:Sir: Skal ikkje du egenlig seie: "En sånn en skal jeg ha.."?

nei. han skal si «uansett hva de kommer med, så skal jeg kjøpe det».
sir: du har vel ikke tilfeldigvis kjennskap til en som går ved navnet Varre? merker at dere har noenlunde like handlingsmønstre.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 28.02.2006 11:54

KDN skrev:Ellers så vet jeg ikke om den vil bli dekket på mirc kanalen til mac1?

Eriksson skrev:Hvis MacRumours eller andre kommer med live-oppdateringer vil nok #Mac1 holdes tilsvarende oppdatert uansett om det blir samme opplegg som sist.

TheX skrev:Admin: Hva slags dekning har Mac1 av eventen?


Vi har hatt en diskusjon på IRC (mIRC er et «windows only»-program)om hvorvidt det er noen vits i å ha det på #mac1. Jeg for min del gidder ikke styre med det, ettersom det alltid resulterer i masse syting om at vi er trege, og at løsningen vår er dårlig uansett hva vi finner på.

Hva de andre med @-status på kanalen har bestemt seg for vet jeg ikke.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]