Snodig problem med youtube på diverse Apple-produkter.

Diskusjon rundt Mac OS

Snodig problem med youtube på diverse Apple-produkter.

Innleggav jacklumber » fre 07.03.2014 0:55

Jeg har i lang tid støtt på problemer med å få kontakt med youtube.com. Jeg har det ikke alltid, men plutselig mister jeg all kontakt på alle mine Apple-produkter. På alle nettlesere jeg har på Mac'en (Safari, Firefox, Google Chrome og Opera) står nettleseren enten å bare søker etter siden, eller jeg får opp at det ikke var mulig å få kontakt. Jeg har også AppleTV, iPhone og iPad. På samme tid dukker det opp problemer der også. AppleTV laster ikke inn noe fra youtube, På youtube-appen på iPad og iPhone kan jeg riktignok søke etter videoer, men trykker jeg på noen får å se får jeg bare "Feil under avspilling". Prøver jeg å gå på nettsiden til youtube i Safari-nettleseren på iPad'en får jeg meldingen "Safari kunne ikke åpne siden fordi tjeneren har sluttet å svare".
Jeg har også innimellom hatt problemer med google-sider på Apple-produktene mine.

Jeg har forsøkt å installere java og flash på nytt på Mac'en, men dette hjelper ingenting og det ville det jo heller ikke gjort på de andre Apple-produktene da det ikke er noe som heter å installere java og flash på disse.

Er det noen der ute som opplever samme problemer?

Kan også legge til at problemene tilsynelatende ikke oppstår på en Windows-maskin som jeg også har.
medlem i 185 måneder
 

Re: Snodig problem med youtube på diverse Apple-produkter.

Innleggav mahuns » tir 22.04.2014 6:41

Jeg opplever akkurat samme problem på alle Appleprodukter hos en kamerat. Fungerer hos meg på min imac. Det fungerer også hos kameraten min hvis han bruker windows som han kjører under VMware. Han har en imac, mac mini og en macbook pro. Ingen av dem fungerer mot Youtube uansett hvilke nettleser han bruker.
medlem i 206 måneder
 

Re: Snodig problem med youtube på diverse Apple-produkter.

Innleggav ggt667 » ons 23.04.2014 7:38

Sikker på at det ikke er flashproblemer?

På Macen har jeg bevisst ikke installer flash, fordi maskinene mine ser ut til å koke når det er installert.

Videre benytter jeg youtube kun i FireFox, med HTML5 enabled, det er en helt annen opplevelse.

Jeg benytter uansett youtube-dl om det er noe jeg skal sette meg ned for å se.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]