iOS8 krever 6,9GB

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

iOS8 krever 6,9GB

Innleggav marillionmac » tor 18.09.2014 12:11

Hmmm.....

Med en iPad mini av minste størrelse, er det jammen ikke lett å få plass til ny oppdatering.

Krever 6,9 GB.

Begynner å slite med å velge hva jeg kan slette for å frigi plass må jeg si.

Noen smarte tips til hvordan få god nok plass?
Virker nesten håpløst. Slettet alt av bilder, musikk, garageband osv...
Ser ut til å måtte beholde gammel ios.
Sist endret av svar den tor 18.09.2014 13:04, endret 1 gang
Grunn: overskrifter skal være forstårlige, endret så den gir mer mening.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Krever 6,9

Innleggav ehb » tor 18.09.2014 12:24

Koble til en datamaskin med iTunes, og oppdater gjennom iTunes. Da trenger du ikke mer ledig plass enn selve IOS8 (drøy GB tror jeg).
medlem i 201 måneder
 

Re: Krever 6,9

Innleggav marillionmac » tor 18.09.2014 12:26

Ok.. Det var jeg ikke klar over.

Takk!

Da tester jeg med Padden, så får mobilen vente til en nyere versjon er ute, der Bank ID bugs osv... er fikset :)
Takk!

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: iOS8 krever 6,9GB

Innleggav kimern68 » tor 18.09.2014 13:37

Bank ID på mobil fungerer utmerket med iOS 8, har ikke hatt noen problemer med å logge meg inn i verken bank eller andre tjenester i dag, unntaket er Skatteetaten som har noen problemer med innlogging, men igjen, det er ikke enheten sin skyld. De bugsene som ble advart mot er de som er kunder hos Sparebank 1, da deres egen engangskode-app ikke snakker med iOS8 enda. Men du kan fremdeles bruke Bank ID på mobil og logge deg inn hos Sparebank 1 med det.

Jeg er i allefall strålende fornøyd så langt med iOS 8, ikke det at det er så veldig store forskjeller å snakke om enda som jeg har oppdaget, men det at jeg nå kan ringe, motta samtaler, sende sms og motta sms på iPaden har jeg fått testet litt, og det fungerer som det skal hos meg i allefall. Jeg ser og fram til den funksjonen kommer til OSX senere i høst.
medlem i 141 måneder
 

Re: iOS8 krever 6,9GB

Innleggav Lost » tor 18.09.2014 13:58

Som nevnt fungerer Bank-id utmerket med iOS 8, unntaket skal være Sparebank 1

http://e24.no/digital/sparebank-1-advar ... e/23297929
medlem i 216 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]