Yosemite - ring fra iphone

Diskusjon rundt Mac OS

Yosemite - ring fra iphone

Innleggav macintorsk » tor 18.09.2014 14:14

Noen som har erfaringer fra å ringe fra iphonen gjennom facetimeappen på yosemite? Da snakker jeg om det å ta et ordinært anrop fra iphonen via macen som er en av hovedsatsingene i yosemite.

Egne erfaringer:

Dette funker rimelig dårlig, fungerer hver tredje gang jeg prøver. Ofte så hører verken jeg motager eller omvendt. Men av og til går det og da er kvaliteten dårlig hos motager, men god hos meg.

Jeg har den nyeste macbook pro og bruker Apple sin siste 27" skjerm og har lynraskt internett hjemme. Jeg har også nyeste ios 8 lastet ned i går og siste yosemite på macen.

Er dette vanlige problemer dere som har prøvd dette også har? Og at vi rett og slett må vente til den ordentlige versjonen kommer i oktober? Eller kan det tenkes at det er noe jeg kan gjøre for å forbedre dett?

Har forsøkt google men finner svært lite på dette:(
medlem i 179 måneder
 

Re: Yosemite - ring fra iphone

Innleggav Wackhy » tor 18.09.2014 15:03

Fungerer fint for meg.
Men siden Yosemite enda er i beta kan du nesten ikke forvente at det fungerer 100% eller at du finner noe særlig mengde informasjon.

Om du har utviklertilgang kan du jo sjekke utviklerforumene på developer.apple.com. Det kan hende det er noen der som har opplevd det samme eller har noen forklaring og evt. en workaround.

Har du ikke tilgang er det greieste å vente...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]