iPhoto på iMac og macbookAir

Diverse programvare

iPhoto på iMac og macbookAir

Innleggav Ramgad » man 20.10.2014 22:12

Hei igjen.
Beklager for at jeg poster så mange poster samtidig..

Jeg har som sagt tidligere iMac og macbookAir. Begge med nyeste OSX. Tidligere har jeg overfør alle bildene fra iphone over til macbooken. Jeg vil heller ha de over på imacen (istedet for macbook). Hvordan overfører jeg bildene fra macbooken til imacen?

Deretter tenker jeg å slette iphoto på macbooken for enkelhetens skyld..

Noen som skjønner meg?
medlem i 159 måneder
 

Re: iPhoto på iMac og macbookAir

Innleggav jerry.c.bush » tir 21.10.2014 8:08

Flytt over hele iPhoto Library filen som ligger på maskinen. Den ligger i bilder mappen på maskinen. Start så opp iPhoto på den andre maskinen ved å holde nede ALT + CMD, mener jeg det var. Om det ikke er det så er det å holde nede bare ALT og deretter klikke på iPhoto ikonet. Du skal da få opp et lite vindu som gir deg mulighet til å velge iPhoto Library fil du vil åpne. Du kan også finne iPhoto Library filen du flyttet over og dobbelklikke på denne og den vil da åpne seg i iPhoto. Neste gang du åpner iPhoto vil iPhoto velge dette biblioteket automatisk.

OBS! Husk å sjekke at alt er i orden og fungerer på den maskinen du flytter til FØR du sletter det fra den andre maskinen.

PS! Dette er basert på at du har latt iPhoto kopiere bildene dine inn i iPhoto Library. Dette er det som står som standard så om du ikke har gjort endringer så er alle bildene dine kopiert inn i dette biblioteket og blir med over til neste maskin ved å gjøre som forklart over.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron