Feil ved oppstart MAcbook pro 13

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Feil ved oppstart MAcbook pro 13

Innleggav daniel1111 » fre 24.10.2014 9:47

Når jeg kjører (Reparer diskrettigheter) får jeg dette som svar.

Kan noen forklare meg hva dette er?


Gruppe stemmer ikke overens på «Library/Printers/InstalledPrinters.plist». Skal være 80, men er 0.Reparerte «Library/Java»Gruppe stemmer ikke overens på «Library/Printers/Icons». Skal være 80, men er 0.Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon». Skal være drwxr-xr-x , men er dr-xr-xr-x .Gruppe stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon». Skal være 80, men er 0.Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Java». Skal være drwxr-xr-x , men er drwxrwxr-x .Gruppe stemmer ikke overens på «Library/Printers/Icons». Skal være 80, men er 0.Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon/IJScanner/Resources». Skal være drwxr-xr-x , men er dr-xr-xr-x .Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon/IJScanner/Resources/CIJIcons». Skal være drwxr-xr-x , men er dr-xr-xr-x .Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon/IJScanner/Resources/Parameters/CNCICA». Skal være drwxr-xr-x , men er dr-xr-xr-x .Rettigheter stemmer ikke overens på «Library/Printers/Canon/IJScanner/Resources/Parameters/CNCICA2». Skal være drwxr-xr-x , men er dr-xr-xr-x .
medlem i 164 måneder
 


Re: Feil ved oppstart MAcbook pro 13

Innleggav daniel1111 » fre 24.10.2014 13:26



Jeg får bare startet macen i sikkert oppstart.
medlem i 164 måneder
 

Re: Feil ved oppstart MAcbook pro 13

Innleggav Mars » fre 24.10.2014 13:41

hei daniel - jeg forstår ikke helt hva problemet går ut på. kan du være litt mer utfyllende? :-)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Feil ved oppstart MAcbook pro 13

Innleggav daniel1111 » fre 24.10.2014 13:55

Mars skrev:hei daniel - jeg forstår ikke helt hva problemet går ut på. kan du være litt mer utfyllende? :-)


Macen vil ikke starte normalt - den vil bare starte i sikker oppstart.
medlem i 164 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere