Mistet bildet etter overføring fra android

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Mistet bildet etter overføring fra android

Innleggav henrikko » ons 26.11.2014 16:00

Hei

Jeg overførte masse bilder fra min Samsung S3 til min Mac pro. Det gikk i utgangspunktet ganske knirkefritt, jeg kikket over bildene jeg hadde overført og alt var i orden. Jeg lukker iPhoto og åpner det igjen etter 5 min og da er alle bildene borte! Jeg har rannsaket finder sjekket gjestebrukeren og gjort det jeg kan. Det værste er at jeg formaterte mobilen rett etterpå. Noen som har en en idé på hva jeg kan gjøre?

Takker på forhånd for svar!
medlem i 112 måneder
 

Re: Mistet bildet etter overføring fra android

Innleggav Johnny Gleden » ons 26.11.2014 16:18

Hei

Om bildene fysiskt har vært inne på en disken på Mac Pro maskinen din, kan du prøve å restore de tilbake
men.....
Du må ikke bruke disken da det er fare for at du overskriver bildene så du ikke kan hente de ut
Også bruk en annen disk å restore bildene til når du kommer så langt
Om det er den gamle Mac Pro maskinen du har, burde det jo være en smal sak å sette inn en ekstra disk til om du ikke har det allerede i maskinen, som du da kan restore bildene til
Er det den nye Mac Pro fra 2013 kan du bruke en ekstern disk tilkoblet for å restore filene til

Du kan prøve med dette programmet
Det finnes også en demoversjon for å teste
http://www.prosofteng.com/products/data_rescue.php
medlem i 119 måneder
 

Re: Mistet bildet etter overføring fra android

Innleggav monica1970 » tor 27.11.2014 4:20

Smart råd, er å overføre alle bildene fra android til icloud eller dropbox. For da er alle bildene sikret. Har aldri bilder på selve maskinen, og det er komfortabel å lagre alle bildene på nettsky. Har mistet bilder etter overføring på macbook, og siden benytter man kun nettsky tjenester. Genialt.
medlem i 225 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere