Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav ez » fre 13.03.2015 10:17

Printeren vil ikke printe mer og jeg får meldingen "Støttekode: 53 Utskrift kan ikke startes fordi det ikke er installert et skrivehode i skriveren." Dette er jo selvfølgelig bare vrøvl siden skrivehode aldri har vært fjernet. Uifra den googlingen jeg har foretatt forstår jeg det sånn at dette er en vanlig melding med denne printeren og at man ikke er garantert spesielt langvarig funksjon ved å bytte printerhode. Jeg vil anta at dette er en slik ting Canon legger inn slik at man hele tiden tvinges til å kjøpe ny printer. MEN, er det noen her som vet om en varig løsning? (eller blir jeg bare nødt til å kjøpe en ny?)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav Nikolay » fre 13.03.2015 12:27

Lever den til reklamasjon der den er kjøpt, og start deretter en konspirasjonsteoretikerblogg.

Brukerens avatar
medlem i 123 måneder
 

Re: Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav ez » fre 13.03.2015 18:39

Haha, dust, for det første er den for gammel og for det andre foreslår jeg at du begynner å følge med. Ekspander eller dø!

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav Grubasek » lør 14.03.2015 15:03

Kjøp deg en ny printer, og avstå fra sånne tullete kommentarer!

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav ez » lør 10.10.2015 14:32

Kan gå med på at det var en flåsete kommentar, men han før meg var minst like flåsete. Det er ingen selskaper som lager produkter av veldedighet, de skal først og fremst tjene penger. Alle som tviler burde ha sett denne dokumentaren https://tv.nrk.no/program/KOID28001909/ ... rt-levetid

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Canon Pixma iP4500 stoppet, men kan den startes igjen?

Innleggav Grubasek » lør 10.10.2015 14:38

Har du ikke kjøpt en ny (annen) printer ennå - så gjør det, slik at vi kan avslutte denne diskusjonen. :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron