epletips.no?

epletips.no?

Innleggav mactiss » man 30.03.2015 22:34

Hei,

Kom over en side som heter epletips.no
Er det noen som kjenner til dette innholdet, er det "verdt" et abonement eller er dette bare "tull"?
medlem i 127 måneder
 

Re: epletips.no?

Innleggav Morse » tir 31.03.2015 3:08

Tja? http://www.epletips.no/om-oss/

Høres ikke så helt gærn´t ut?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: epletips.no?

Innleggav Nikolay » ons 01.04.2015 12:12

Jeg ansatte Henrik Ruud da jeg var butikksjef i Humac, og han er en fin fyr. Har absolutt kompetanse. Det er mine $0.02.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: epletips.no?

Innleggav iKarlsen » ons 01.04.2015 13:00

Det er sikkert flinke folk, men jeg tenker at hvis du er noenlunde stødig i engelsk så finner du alt du trenger via google og Youtube uten at det koster noe :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: epletips.no?

Innleggav Superhai » søn 05.04.2015 11:58

iKarlsen skrev:Det er sikkert flinke folk, men jeg tenker at hvis du er noenlunde stødig i engelsk så finner du alt du trenger via google og Youtube uten at det koster noe :bitchin:

Tid er penger. Det er ikke bare et cheesy uttrykk. For mange er macen et arbeidsverktøy og ikke alltid trivielt å bruke tid på å søke opp informasjon, for tiden kan brukes til å være produktiv. Og da er slike tjenester nyttig.
Men det er klart at det er lærerikt å lete etter ting selv, og derfor bør man se på dette utifra egne behov. For de fleste så er 590 kr. rundt 2-4 timers jobb, og det har man fort spart inn i løpet av ett år.
medlem i 131 måneder
 

Re: epletips.no?

Innleggav Lars A. Gundersen » søn 05.04.2015 21:36

Akkurat dette tror jeg kan funke. De har funnet en bra nisje.

Se på bildet på http://www.epletips.no/bli-medlem/ : der har du målgruppen. Godt voksne folk som antagelig fikk sitt første epleprodukt for maks 5 år siden, er litt utsø både i avansert engelsk og avansert søking på nettet. 'Vanlig' solid økonomi. Det tipper jeg utgjør en ganske stor gruppe her på berget.
Pluss selvfølgelig en hel del andre; mange unge som ikke er så datakyndige også.

Har ikke noen problemer med å tenke meg at de gjerne betaler noen hundrelapper for tilgangt il en ferdigredaksjonert 'TV-kanal' med tips til bruk av epleproduktet sitt.

De sier de har ca. 1300 medlemmer, 22 kurs og 6 ansatte. Hvis hvert medlem i gjennomsnitt har betalt kr 500 for medlemsskap (pga rabatter etc), blir det kr 650 000. De har holdt på et år omtrent, så det er årsinntjening. Ikke nok til full lønn for alle ansatte, pluss kursproduksjonskostnader etc. Men klarer de å holde dampen oppe, så kan det gå rundt. 6 studenter, hvis alle går på omtrent halv tid og lønn, hva blir det, ca. 200 000 pr pers? (lenge siden jeg var der så har ikke helt oversikt over lønnsnivå). 1.2 mill for 6 personer, ergo trenger de dobbelt så mange medlemmer bare for lønn, sikkert 4 ganger så mange for å gå i pluss når alt kommer til alt. Finnes det 6-7000 mennesker i Norge som kunne tenke seg å abonnere på dette? Jeg vil sette en knapp på ja. Klarer de å få tak i dem? Vet ikke, men jeg heier på dem.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron