Macbook 12"

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

Macbook 12"

Innleggav macverket » tor 14.05.2015 0:47

Fikk hentet min nye macbook idag, for dere som har bestilt er det bare til å glede seg, denne macbooken er svært bra, veldig god skjerm og godt tastatur selv om det er litt uvant å bruke, eneste jeg merket som negativt var at maskinen ble ganske så varm i underkant da jeg installerte oppdateringer.
For min del er dette en meget god oppdatering fra macbook air
medlem i 111 måneder
 

Re: Macbook 12"

Innleggav Morse » fre 15.05.2015 13:56


Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Macbook 12"

Innleggav deleder » tir 02.06.2015 23:14

En veldig lekker maskin. Fikk min for et par uker siden, men har bestemt meg for å levere den igjen. Gikk fra en MBa 2013 13".


Skjermen på 12" kontra 13,3# ble for liten. Forskjellen høres mikroskopisk ut, men det er 20% forskjell i skjermflate (areal). Det er mye - spesielt når det er min eneste datamaskin.

Skjermen er fantastisk i forhold til Macbooken Airen min. Det var nesten så jeg beholdt den pga den. Men jeg falt ned på at jeg synes skjermen ble for liten. I tillegg fikk jeg litt vondt i armene av å bruke den 10 timer daglig (ca) pga at man ikke har noe sted å lene armene på macbooken. Det er ikke mye av dette på en air, men forskjellen gjorde at jeg følte ubehag etter noen timer på den.

Lanserer de en 13,3" eller 14" selger jeg MBa og kjøper den på dagen.
medlem i 199 måneder
 

Re: Macbook 12"

Innleggav scrabble » man 06.07.2015 21:56

macverket skrev:Fikk hentet min nye macbook idag, for dere som har bestilt er det bare til å glede seg, denne macbooken er svært bra, veldig god skjerm og godt tastatur selv om det er litt uvant å bruke, eneste jeg merket som negativt var at maskinen ble ganske så varm i underkant da jeg installerte oppdateringer.
For min del er dette en meget god oppdatering fra macbook air



Må bare signere ;D
medlem i 207 måneder
 


Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]