Oppstartproblemer

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Oppstartproblemer

Innleggav vedn » søn 31.01.2016 22:55

Etter litt vinsøl så ville ikke Macbook Pro fungere. Men etter den stod i noen måneder tok jeg den frem igjen for å prøve å da fungerte den, men batteriet ville ikke lade å stod på 1% med strømmen tilkoplet. Så denne forstod jeg var blitt ødelagt og bestillte derfor et nytt batteri.

Mens jeg ventet på å få det i posten prøvde jeg å nullstille å slette alt på Mac`n å innstallere alt på nytt. Jeg fikk ikke dette til å har muligens slettet noe jeg ikke skal eller noe annet dumt. For ved neste oppstart fikk jeg opp apple logoen og ca halveis under prossesen så forsvinner apple logoen og det kommer opp en logo som er rund med en strek inni på skrå (en omvent Ø). Og her kommer jeg ikke videre.

Har forsøkt å ta en hardwaretest med cd som følgte med men jeg får ikke startet fra cd disken ved å holde inne en rekke tastaturer som c og d. (får heller ikke ut den cd`en igjen). Har forsøkt å holde inne cmd+alt+r+p ved oppstart da kommer en hengelås logo opp hvor jeg skal skrive et passord på ser det ut til, men alle passordene jeg skriver fungerer ikke. Har søkt og forsøkt endel av det som står på nett men finner ikke ut av det. Noen som kan hjelpe meg ? :rolls eyes: :rolls eyes:
medlem i 126 måneder
 

Re: Oppstartproblemer

Innleggav Morse » søn 14.02.2016 2:12

Hvilken MacBook Pro, hvilket system, osv? Prøv å starte mens du holder museknappen nede for å få ut CD´en.

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]