Sende 2010 Mac Pro i posten?

Diskusjon rundt Apples Mac Pro

Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav bjolester » man 26.09.2016 13:37

Jeg har nylig kjøpt en 2010 Mac Pro i Stavanger. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøre fra Trondheim til Stavanger med bil for å besøke familie, og ta med Macen i bilen. Men nå kan det se ut som om det blir blir vanskelig å få tatt bilturen med det første.

Er det mulig å sende 2010-modell Mac Pro i posten? Jeg har dessverre ikke orginalesken.

Takker på forhånd for alle gode råd!
medlem i 90 måneder
 


Re: Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav bjolester » tir 27.09.2016 8:32

Takk Morse! Den typen lastebiltransportfirma hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Jeg har sendt avgårde en forespørsel til Digre transport, får se hva de svarer.
medlem i 90 måneder
 

Re: Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav Morse » tir 27.09.2016 10:14

Prøv Anbudstorget også. Enkelte spedisjonsfirmaer er svært så fleksible! :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav kingpin » tir 27.09.2016 18:19

Ikke noe problem å sende via posten. Jeg har både sendt og mottatt Mac pro via vanlig post. Det blir en tung pakke, men posten håndterer opp til 35 kg for kr. 380,-
medlem i 188 måneder
 

Re: Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav bjolester » tir 27.09.2016 18:48

Takk for svar kingpin!

Før jeg kjøpte min Mac Pro i Stavanger, brukte jeg mye tid på å tråle finn.no og andre plasser etter brukte Mac Pro. Mange av dem jeg kom over hadde forskjellige typer transportskade. For eksempel hadde flere av dem fått skadet føttene, slik at sveisen til føttene hadde gitt etter. Ganske trist syn :-(

Går det an å spørre hvordan du har pakket Mac Pro når du har sendt med posten?
medlem i 90 måneder
 

Re: Sende 2010 Mac Pro i posten?

Innleggav bjolester » lør 22.10.2016 14:04

Jeg endte opp med å kjøpe meg en transporteske til Mac Pro fra Other World Computing, og mottok en hel og fin Mac Pro i posten i går. Denne esken virker veldig bra, anbefales til andre som måtte ha behov for å sende en Mac Pro i posten!

https://eshop.macsales.com/item/OWC/XMCPROCTN/
medlem i 90 måneder
 


Returner til Mac Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron