Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Diskusjon rundt Apple TV

Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav iBoy » fre 01.11.2019 10:22

Denne irriterende mappen dukker opp igjen og igjen hver gang jeg sletter den. Men jeg har ikke lenger Apple TV og trenger ikke denne mappen med bilder til skjermsparer. Jeg tror det var i iTunes jeg en gang i tiden bestemte hvor denne mappen skulle ligge, men etter oppdatering til Catalina finner jeg ikke innstillingene for dette lenger, verken i Musikk, TV eller Bilder-programmet, og ikke i Systemvalg.

Men hvilket program er det som gang på gang oppretter en ny Apple TV Photo Cache-mappe, og hvordan blir jeg kvitt den en gang for alle?
medlem i 244 måneder
 

Re: Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav Grubasek » fre 01.11.2019 11:22

Les her:

https://discussions.apple.com/thread/5383153

Trenger du flere opplysninger er Google din venn:

apple tv photo cache folder (søk på dette).

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav iBoy » fre 01.11.2019 11:49

Jeg har googlet masse, og dette har jeg lest. Det er et seks år gammelt innlegg, og denne muligheten finnes ikke lenger (er vel ikke lenger iTunes/Musikk som styrer skjermsparer til Apple TV). Jeg prøvde også dette før jeg oppdaterte til Catalina, uten at det virket.

Har også skrevet et nytt innlegg på Apple-forumet, men ingen har kommet med noe svar.
medlem i 244 måneder
 

Re: Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav iBoy » tor 21.11.2019 21:21

Jeg fikk til slutt hjelp fra Apple Support. I Systemvalg > Deling, kan man slå av Del bilder med Apple TV. Selv da jeg fjernet avkrysningen for dette, dukket mappen opp igjen. Men etter at jeg også fjernet avkrysningen for all mediedeling har ikke mappen kommet tilbake. Iallfall ikke foreløpig …
medlem i 244 måneder
 

Re: Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav Grubasek » fre 22.11.2019 11:22

Takk for info :-)

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Hvordan slette Apple TV Photo Cache?

Innleggav iBoy » tor 05.12.2019 20:04

Jeg tok visst gleden litt på forskudd …

Nå har mappen kommet tilbake flere ganger likevel. Jeg har deaktivert absolutt alt av mediedeling og dradd ut kontakten fra min gamle Apple TV. Men hver gang jeg sletter den, kommer den likevel tilbake etter en stund.

Mysteriet fortsatt ikke løst …  :-!
medlem i 244 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron