Trøbbel med oppdatering av Office på Catalina 10.15.5

Diverse programvare

Trøbbel med oppdatering av Office på Catalina 10.15.5

Innleggav dakri » tir 30.06.2020 10:36

Jeg bruker Mac både privat og jobb. Har begge steder macOs Catalina 10.15.5 - og kjører Office på begge to (én privat lisens hjemme og én fra arbeidsgiver på Macbook'n). I alle år dukker det opp små update-meldinger fra Office, som raskt lar seg installere... og alt fungere smooth etterpå. Men plutselig ikke nå lenger på jobb-maskina, Får feilmelding "..oppdaget problem med automatiske oppdateringer...." ..klikker for å løse...laster ned fil og installerer... og samme melding dukker opp. Dette gikk greit i 2 uker. Inntil i går - da åpner plutselig ikke ett Office-program seg (schvææær Problemrapport). Fikk tips av bekjent om å slette Office og reinstallere siste versjon fra arbeidsgivers server. Gjorde så. Men problemene og rund-dansen bare fortsetter. Mens på min private iMac durer og går alt som vanlig. (Gjelder Microsoft_Office_16.38.20061401_BusinessPro ... mens den jeg har på privat'n har identisk nummer ... minus BusinessPro...)

Forslag?

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Trøbbel med oppdatering av Office på Catalina 10.15.5

Innleggav Morse » lør 08.08.2020 22:28

Har du problemer med Office på en jobbmaskin, må du definitivt snakke med IT-ansvarlig om den tingen...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Diverse programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron