En klasseløs verden

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

En klasseløs verden

Innleggav orjanmen » tor 02.11.2006 0:04

Kan mitt øye skue en MAC1 uten grader og bås-system.
Et litt Sovjetpreg; "alle er like mye verdt-prinsipp".

Om jeg liker det vet jeg ikke. men savner litt MAC1-er graden min. kjempet meg opp fra Newbiegraden, den ingen vil ha.

Hva synes du om dette? Er det like greit att dette forsvant (mulig det er bare midlertidlig for alt jeg vet, men har sett mye diskusjon rundt dette)

Er det greit at Countern ryker med det samme? Eller blir det ett lite problem, eller irritasjon da du ikke kan se om en person har vært en del aktiv her inne eller om han netopp stakk innom.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav noilivap » tor 02.11.2006 0:07

hehe så det nå!, litt synd!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav orjanmen » tor 02.11.2006 0:08

ja, ser du snart kunne blitt MAC1-er selv nå!
(ikke att det er såå lenge siden) men selv syntes jeg det var stas :)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav espenhogbakk » tor 02.11.2006 0:09

Hmmm uvanlig for et forum og ikke ha klasser da... Men såklart er vel like greit. Men counteren må nesten bli, avhengig av den for å kunne skille ut alvorlige og ualvorlige svar. Så klart er ikke alltid korrekt men du skjønner hva jeg mener.

Men har man counteren så kan man ha statusen også, den regnes vel ut fra counteren så en med litt vett i hodet klarer å jo å tenke seg til statusen selv...
medlem i 224 måneder
 

Innleggav bragman » tor 02.11.2006 0:10

Søren. Var åtte innlegg unna å bli Mac1´er, etter et halvt års medlemskap. Da får jeg aldri oppleve det. Funny med disse gutta som hadde over 600 innlegg på en måned da...

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav åttitre » tor 02.11.2006 0:11

Er jo slik at man stoler på de med mer erfaring som oftest. Ihvertfall for meg. Så svar fra et mac1geni er ikke å forakte ;)
medlem i 240 måneder
 

Innleggav ZiPLe » tor 02.11.2006 0:11

Når enkelte klarer å få over 700 innlegg på litt over en måned, blir counteren temmelig bortkastet i forhold til å avgjøre hvem som har kompetanse og hvem som ikke har det.

Bra admin at du fjernet klassene, jeg stemmer for å fjerne hele counteren og...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav kaspartu » tor 02.11.2006 0:12

har brukt 2 år på mine godt og vel 1000 innlegg.. savner overhode ikke tittelen, så det gjør meg ingenting om vi får en kommunistisk klasseinndeling her på mac1!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav orjanmen » tor 02.11.2006 0:12

Jeg har skrevet litt over 180 nå. og det på ikke alt for mange ukene. tror mange gikk med da jeg for første gang kom inn i den store OS X-verdenen helt alene. og noen på konkrete svar. resten på bull... (ikke så alt for mye bull da, men)

EDIT: Selv om det kan komme en fra Appleteamet og logger seg på her, så er jo det svaret temmelig pålitelig. Men jeg hadde satt min lit til ett MAC1-Geni. Så uvitende jeg er
Sist endret av orjanmen den tor 02.11.2006 0:15, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav arveT » tor 02.11.2006 0:13

men vil det komme et karmasystem etterhvert? har admin/co-admin/moderatorer noe å meddele oss der?
medlem i 229 måneder
 

Innleggav noilivap » tor 02.11.2006 0:14

folk har forskjellig syn på det
Sist endret av noilivap den tor 02.11.2006 0:19, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav wanvik » tor 02.11.2006 0:15

Jeg har generelt svært lite til overs for kommunisme, men i dette tilfellet synes jeg det er helt greit.
Jeg håper det er bare midlertidig, og at et karmasystem vil bli innført, men vil også påstå at stort sett klarer en helt greit å se hvor seriøse postene er uten å se på postcount og status.

Til trådstarter: Hva oppnådde du med å bli kvitt newbie-statusen din?
Sist endret av wanvik den tor 02.11.2006 0:22, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: En klasseløs verden

Innleggav Jon » tor 02.11.2006 0:16

orjanmen skrev:(..) Om jeg liker det vet jeg ikke. men savner litt MAC1-er graden min. kjempet meg opp fra Newbiegraden, den ingen vil ha. (...)


Det du skriver der er nettopp grunnen til at det ble fjernet. Det er alt for mange som poster kun for å poste.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav orjanmen » tor 02.11.2006 0:17

Jeg oppnådde ingen ting. Men som MAC1-er hadde jeg den gleden av å være "litt bedre" (i gåseøyne) enn Newbie'ene... Rent Psykisk. Hva er Karmasystemet da? og hva går det ut på?

EDIT: ajajaj... tenkte litt på det... Men det er vel fordeler som, bakdeler med dette!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav FiliusVitae » tor 02.11.2006 0:20

Helt greit at den ble fjernet.

Som sagt, når visse folk spammer sine idiotier over alt og karrer seg opp til over 800 poster på under en måned så er det like greit.

Dog, synd at noen ganske få (les: en spesiell i det siste) skal ødelegge for alle.

Fjern gjerne også postcount mener jeg.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Neste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]