iPhone på Smart Club?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone på Smart Club?

Innleggav nudua » fre 17.08.2007 17:52

I medlemsmagasinet til Smart Club som kom ut i dag, så er iPhone avbildet som kommende nyheter til høsten. Pris blir tilgjengelig ved lansering sies det.

Er dette en glipp fra Smart Club sin side, markedsføring før lansering er jo fyfy?

Magasinet kan leses over nettet: http://62.70.97.246/Medlem/magasin/smartbok.html

Se side 11.
medlem i 206 måneder
 

Innleggav Zonic620 » fre 17.08.2007 17:54

Finner ikke sida jeg! Står bare Page Not Found!

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav Mr Mac » fre 17.08.2007 17:55

Dette er nok akkurat som CDON.com sin lansering av iPhone hvor de sa at den kom 09/01-08. Dette ble senere endret til 31/12-2039 for å sikre seg mot søksmål o.l.

Dette er nok:
1. Et skitten markedsføringstriks
eller
2. En god nyhet som viser at iPhone kommer. SmartClub er jo tross alt så store partnere med Apple, at jeg tviler på at de vil rissikere det med et Pr-stunt...

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Maxell » fre 17.08.2007 20:05

Jeg fikk opp katalogen etter mye om og men med Ffox, men skriften er så liten. Men jeg klarer å skimte "nå er den her ..." ved siden av bildene av iphone.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav studinc » fre 17.08.2007 20:26

Du kan bruke forstørrelsesglasset......

Til høyre i menyen ;-)
medlem i 236 måneder
 

Innleggav audunr » fre 17.08.2007 20:56

Dei må nok ha blitt litt vel gira over den nye butikken på Bislett.

MVH Audun
medlem i 233 måneder
 

Innleggav nudua » fre 17.08.2007 21:53

I følge Smart Club så kommer den neste uke...
medlem i 206 måneder
 

Innleggav Saft » fre 17.08.2007 21:56

Tviler på det. Noen som har snakket me de?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Gjertsen » fre 17.08.2007 22:05

men hvis den gjør det så skal iallefall jeg handle meg en på rappen!

Dette virker jo nesten for godt til å være sant.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Saft » fre 17.08.2007 22:07

Og da er det som oftest det ;)

iPhone er jo ikke lansert i Europa en gang, noe som betyr at de har importert USA-utgaven.
Det tviler jeg på at Apple liker så spesielt godt. Vertfall når de reklamerer for det.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Gjertsen » fre 17.08.2007 22:09

Ja, det er nok det, men det hadde jo vært sinnsykt kult om den kom på markedet nå. Genialt i disse heftig-utbetaling-fra-lånekassa-tider ;)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav thimic » fre 17.08.2007 22:26

Tror ikke denne kommer til Norge med det første nei. For de som synes skriften er noe liten, skrev jeg den av under (uten korrekturlesing).

Nå er den her!
iPhone er telefon, iPod, internettstasjon og kamera i ett! Dette er superproduktet fra Apple, som hele verden har snakket om og ventet på i flere år. Den ser unektelig stilig ut; tynn og elegant og helt knappefri. Skjermen er trykkfølsom, og du bruker ganske enkelt fingrene - ikke en plastpenn. Det nye vidunderet synkroniserer med iTunes, og iTunes synkroniserer alle mediafilene dine med iPhone, pluss haugevis med data, som kontakter, kalendere, fotografier, favorittlister og e-postkonti.
Pris gjøres kjent ved lansering.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Maxell » fre 17.08.2007 22:46

Jeg har vært på Smart Club nå i kveld!

Jeg tok med meg magasinet og spurte mannen i Apple/data-avdelingen, og han sa jeg var en av MANGE som hadde spurt ham om dette i dag. Han sa at den siden var en "nytt fra verden"-side, med forskjellige nyheter, også ting som Smart Club ikke selger. Det var altså ingen "nytt på smart club"-side. Personlig tippet han at iPhone kom til norge i mars/april neste år.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Maxell » fre 17.08.2007 22:47

nudua skrev:I følge Smart Club så kommer den neste uke...


Hvem har sagt det? Ikke Smart Club i hvert fall. Det står ingenting om det i magasinet, og de tippet mars/april på smart club på Alnabru i kveld ...

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Mr Mac » fre 17.08.2007 22:49

Maxell skrev:Jeg har vært på Smart Club nå i kveld!

Jeg tok med meg magasinet og spurte mannen i Apple/data-avdelingen, og han sa jeg var en av MANGE som hadde spurt ham om dette i dag. Han sa at den siden var en "nytt fra verden"-side, med forskjellige nyheter, også ting som Smart Club ikke selger. Det var altså ingen "nytt på smart club"-side. Personlig tippet han at iPhone kom til norge i mars/april neste år.


Det MÅ da grense til ulovlig markedsføring... Lets get em!!

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]