Sletting av dupliserte sanger

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Sletting av dupliserte sanger

Innleggav tellex » tir 10.05.2005 23:18

Hei.
Jeg lurte på om noen her vet om noe program som kan automatisk slette dupliserte sanger. Jeg har etterhvert fått en ganske stor samling, og har fått litt låter her og der, og driver og skal rydde opp. Jeg vet at det finnes en funksjon på iTunes som viser dupliserte sanger, men ingen funksjon som sletter de som er duplisert, noe en selv på gå gjennom å gjøre. I mitt tilfelle er det alt for mange sanger til å gå gjennom, og kunne igrunn tenkt meg et program som bare kunne slettet de sangene det er to av. Ikke det at jeg er lat, men om jeg skulle gått gjennom alt sammen og slettet de selv ville det sikkert tatt et år, og det har jeg ikke så lyst til :?

jeg har sett litt rundt på forumet her for å se om noe slikt har blitt diskutert litt tidligere, og jeg fant noe. Blant annet et script til iTunes som jeg prøvde å laste ned, men da virket det som man måtte merke to og to sanger som var like, og da ble en av de slettet. Men da er det jo like lett å slette de selv...

Hepp, hepp!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Rev » tir 10.05.2005 23:28

iSweep lover å gjøre jobben.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav tellex » tir 10.05.2005 23:43

aaaiii caramba!!! hoho, supert... det ser ut til å virke ganske så bra... da blir det litt lettere å ordne musikksamlingen fremover...

Danke!

helt fantastisk forum, får hjelp på flekken... suprert!
:)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Otsego » tir 10.05.2005 23:50

Hyggelig at du trives her da :) iSweep er et ganske bra program ja, har brukt det selv et par ganger.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav osmundsen » tor 11.01.2007 10:56

Hei, jeg prøvde akkurat isweep. Jeg får det ikke til å fungere, trenger jeg et program av noe slag for å åpne .sip fil?
Når jeg prøver å åpne filen åpner den bare en blank word side.
Noe som vet hva som er gale?

Mvh. Petter Osmundsen

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Macca » tor 11.01.2007 11:04

.sit-fil, mener du vel? Den åpnes med Stuffit Expander

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav osmundsen » tor 11.01.2007 11:26

Jepp det gjorde susen!:) Men nå har jeg enda et problem, etter den har funnet alle duplikatene mine så går det ikke ann å slette de. Delete duplicates
er bare grå :-/

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav elpedro666 » tor 11.01.2007 14:52

iSweep er jo for Mac. Finnes det et tilsvarende prog til PC (windows), eller finnes iSweep til Windows å finne et annet sted?
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Lars_S » tor 11.01.2007 20:33

osmundsen skrev:Jepp det gjorde susen!:) Men nå har jeg enda et problem, etter den har funnet alle duplikatene mine så går det ikke ann å slette de. Delete duplicates
er bare grå :-/


du må kjøpe for at "delete" funksjonen skal virke..

jeg fant tilfeldigvis en serial et sted :-! og testa dette programmet..men når jeg velger "delete duplicates" så blir de ikke sletta..

noen som kan hjelpe?

edit: filene ble sletta, men de lå fortsatt i biblioteket...må fjerne en og en alikevel..dårlige greier

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]