Apple har nettopp lansert en ny "Get a Mac"-reklame med navnet "Referee". Apple benytter seg av Superbowl-feberen i USAs NFL-liga og lager en reklame tilpasset dette. I den så langt dårligste "Get a Mac"-reklamen fortsetter Apple med uthengig av Microsofts Windows Vista.
Filmen er også tilgjengelig i høyere oppløsning fra Apple
dr. Zzz man, 07/01/2008 - 17:22
Men, er det ikke litt drøyt å kalle dette sjikane da? ("vanærende krenkelse, smålig, personlig forfølgelse")
eirikaav man, 07/01/2008 - 17:46
Riktig at det er den dårligste hittil ja. Relativt tørr.
fiskeben man, 07/01/2008 - 18:29
NFL-sesongen starter i september. Mon ikke det er snakk om Super Bowl (finalen) som er rett runt hjørnet?
Truls Waage man, 07/01/2008 - 19:52
Synes ikke den var noe morsom. De første var helt greie, men jeg blitt litt lei av måten de reklmarer på.
ondeper man, 07/01/2008 - 20:39
De gamle var mykje morsamare og slengte større dritt i retning Microsoft:
http://pulsar.esm.psu.edu/Faculty/Gray/graphics/movies/crowd.mov
Mr Mac man, 07/01/2008 - 21:01
En av mine favoritter er "Choose a Vista". Den med lykkehjulet =)
JakobV man, 07/01/2008 - 21:19
Jeg er helt enig i at 'Choose a Vista' er den beste,
Den er morsom!
fiberkanin man, 07/01/2008 - 22:07
tørr....
så ut som den ble laget _utelukkende_ for å få fram at "wallstreet journal said leopard is faster than vista"...
true, men reklamen kunne vært mye bedre.
fredarn man, 07/01/2008 - 23:10
kan dere ikke begynne å linke til videoen på Apple sin side i stedet? Youtube kvaliteten er crappy!
dicky_dick_dickens tir, 08/01/2008 - 08:52
den der va bra laber.
men no begynner eg å bli litt lei de der reklamene der.
kan ingen begynne ett nytt concept?
gigibaloni tir, 08/01/2008 - 14:44
David Lynch om iPhone
grobian tir, 08/01/2008 - 16:41
"I den så langt dårligste "Get a Mac"-reklamen"
Greit nok at Mac1.no ikke har journalistisk integritet på lik linje med større norske aviser. Men de som skriver artikler her kan jo prøve å være bevisst på å være litt nøytrale når de skriver. Vi trenger jo ikke å vite om artikkelskriverens personlige meninger før man har gjort seg opp noen mening selv.