Mac støtte ved nettbanker.

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Innleggav magnussandg » tir 26.08.2003 22:55

Jeg har DnB men får ikke til å bruke login der. De sier at de skal begynne med Passordkalkulator snart, men jeg vet ikke når. Intil videre, er det noen som vet hvor jeg skal legge walletfilene?
medlem i 218 måneder
 

Re: Nettbank - Mac & DnB

Innleggav magnussandg » tir 26.08.2003 22:57

dave skrev:Dnb-løsningen for mac er ute allerede. Har i allefall brukt den 14 dager. Men den holdes tydeligvis hemmelig foreløpig.


Hvordan funker den nye løsningen?
medlem i 218 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 28.08.2003 2:21

Det er jo glimrende nyheter at NOR og SR-bank ser ut til å virke fint med Safari. Når det gjelder Post Banken er jeg nå ganske lei hele greia. Har purret to ganger på forespørselen min, og siste gangen fikk jeg ikke heller tilbakemelding i det hele tatt. #"%"$% :cry: (Opprinnelig forespørsel ble sendt 15 juli)

Men men. Skal finne meg en annen bank så snart jeg får bedre tid. 8)

Håper på mange flere gode forslag her. :wink:

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav ig » tor 04.09.2003 9:37

:wink:

Jeg bruker postbanken og Safari 1.0 (OSX 10.2.6).
Det er riktig at de to venstre knappene i menylinja ikke virker. Bla.a. Betale regning-knappen. Dette har irritert meg og jeg måtte lenge bruke IE 5 for å få betalt regninger, men så fikk jeg et lurt tips på n.i.o.m.d:

Gå inn i postbanken med IE eller en annen nettleser som funker og gå til Betale regning. Kopier så nettsidelinken og legg den inn i Safari som en vanlig link(Favoritt elle hva det heter) (Jeg skriver dette fra en PC med IE !!!). Det virker, jeg bruker nå Safari og postbanken hjemme og når jeg skal betale regningert velger jeg bare betalingssiden som en annen sidesnarvei fra Safari.

Ivar
 

Innleggav sniffer » fre 05.09.2003 4:00

Wow Ivar! Kjempe godt forslag! Mange takk! :) :D :mrgreen:

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Forrige

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere