G5en burde vært slik!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

G5en burde vært slik!

Innleggav admin » tor 14.08.2003 17:16

Bilde

Mulighet for 2 CD/DVD
Flyttet porter ned på midten

Ser mye bedre ut synes jeg :) Hva synes dere?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

I WANT!

Innleggav thomasb » tor 14.08.2003 17:22

Åååå, så som jeg skulle ønske det var slik den så ut! snufs :(

jeg blir nesten litt sint hvis det er slik at Apple lager Power Mac G5 rett etter jeg har kjøpt min. Jeg er egentlig utrolig usikker på når det vil lønne seg å kjøpe Power Mac G5. Jeg har litt lyst til å vente til MacExpo i Paris er over, for jeg er litt interessert i Power Book updates også :oops:

Det blir nok Power Mac G5 jeg kjøper, men .... argh

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav sorryMAC » man 25.08.2003 23:34

Er enig med deg at det hadde vært kjekt med 2 usb og 2 firewire foran, men hva skal man med 2 CD/DVD? Det tar jo ikke så lang tid å lage et image av en CD lenger... Synes Apple har gjort et fornuftig valg med kun å ha en drive og heller lage god plass til minnebrikker og andre typer kort. Og for å være helt uenig med deg :wink: synes jeg også at plasseringen av usb/firewire er helt topp... Men det er jo min mening, og det var jo faktisk den du bad om :) Hehe
medlem i 247 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 28.08.2003 15:45

Kjekk plass å plassere kaffekoppen i den øverste DVD-R/CD-RW/CD-ROM skuffen. :wink:

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 18.09.2003 15:23

To cd/dvd skuffer JA! Flere porter forren OK. Liggende porter og på knapp NEI!!!!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Coroner » man 29.09.2003 5:47

sorryMAC skrev:Er enig med deg at det hadde vært kjekt med 2 usb og 2 firewire foran, men hva skal man med 2 CD/DVD? Det tar jo ikke så lang tid å lage et image av en CD lenger...


Kunne vært greit med to optiske enheter i den forstand at du kan ha en SuperDrive i den ene slot'en og en 52X CD-brenner i den andre. SuperDriven har jo ikke akkurat imponerende brennehastigheter for CD.

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]