Mac VS. PC

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Mac VS. PC

Innleggav sortebill » tir 19.08.2003 1:07

:roll: Finnes det fildelings-sider på internet som har spill og programmer til Mac?
Da jeg liker designet på den nye G5 må jeg vite dett før jeg går til anskaffelse av en slik. (har PC fra før, U se...) 8)
I det hele tatt; Er det den samme piratvirksomheten til Mac som til PC software?
Og hvis ikke, kan noen forklare meg hvorfor?
 

Re: Mac VS. PC

Innleggav vikingstad » tir 19.08.2003 9:27

Piratvirksomhet foregår selvsagt også på Mac, men dette oppfordres jo selvsagt ikke. Folk som lager programvare gjør det faktisk som en jobb, og de må betale sine familier og unger...

Men uansett, av fildelingsprogrammer for Mac har du massevis å velge mellom. MP3/FastTrack klienter er mlMac og Poisoned. Mer klient mot server programmer har man Hotline og Carracho (og her finner man masse Mac spesifikke servere). Og så har man også en Direct Connect mac klient, og BitTorrent for Mac også.. Noen andre populære P2P program er Aquisition, LimeWire og eDonkey.

Så altså, det er masse å velge mellom, dette var bare noen eksempler.
medlem i 250 måneder
 

Innleggav simen » tir 19.08.2003 12:37

Det beste er å gå på KDX, eller å ta kontakt med meg :D Haha

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav sorryMAC » man 25.08.2003 23:19

G5 = rått :-) Håper jeg får min 2x2GHz i september/oktober... Men...:

MacOS-brukere = noen millioner --> Windows-brukere = maaaaange millioner. Da sier det seg jo selv at det lettere å få tak i piratkopiert programvare for Windows enn MacOS. vikingstad har allerede nevnt flere av programmene som kan brukes og simen har jo allerede tilbudt sine tjenester... :D

Så... Svar på ditt spørsmål; Virksomheten er den samme, men det kan være vanskeligere å få tak i fordi sannsynligheten for at naboen har MacOS er mindre enn for at han har Windows. Hvis ikke han heter simen da... Hehe :lol:

Du kan finne endel nyttig informasjon på h**p://www.macserialjunkie.com
medlem i 247 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 28.08.2003 2:39

*Host-host*Serial Box*Host-host* :oops:
Sist endret av sniffer den tor 28.08.2003 20:35, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav admin » tor 28.08.2003 10:35

Vi gjør oppmerksom på at vi har null toleranse på snakk om pirtakopiering, registreringsnumre og annen ulovlig virksomhet. Hva dere bedriver på fritiden er ikke vårt problem, men her i forumet kan vi dessverre ikke tillate slik.

Brukere som bryter denne enkle reglen må finne seg i å få sine posteringer slettet, brukernavn slettet og bannet fra forum. Advarsler vil selvfølgelig bli gitt først.

Ha en fortsatt fin dag, og prøv å overhold dette! Vi er en seriøs portal - ikke en warez formidler!


/Admin

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 28.08.2003 15:39

http://www.apple.com/no/games/

Det burde ikke by på noen problemer å kjøpe de spillene du ønsker.

Hadde noen flere linker tidligere, men har rotet dem bort. *kremt*

Lykke til.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]