GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Ny poll: Har du benyttet deg av ADC Studentrabatt?

Ja, gjorde det _før_ jeg leste denne guiden
66
17%
Jepp, etter å ha lest denne guiden
61
16%
Nei, men jeg skal nå som jeg vet at det går an
125
32%
Nei, er ikke student...
135
35%
 
Antall stemmer : 387

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav eco » lør 09.02.2008 18:33

Perfekt svar ;)

Da gjenstår det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på ny MBP
medlem i 198 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Giltvedt » tir 26.02.2008 17:45

Jeg måtte sjekke i ADC Member Site profilen min om adressen var riktig. Der måtte jeg forandre på adressen min om pakken min skal shippes til riktig adresse.

Merket også at jeg måtte endre skolens navn og studentnummer (i mitt tilfelle trenger jeg bare fødselsnummer). Når jeg har endret på disse og savet det så ser det ut til at det gikk greit, men når jeg logger ut og inn igjen så ser det ut som at det ikke blir endret likevel.

Er det noe jeg overser eller har gjort noe galt? Er jo klar med ID og skolebevis nå som jeg skal kjøpe ADC Student Membership.

EDIT: Jeg har nå kommet i dialog med supporten pr e-mail. Det blir snart i boks.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav eljono90 » fre 29.02.2008 21:27

Jeg skjønner ikke helt.. Er det absolutt ingenting man må gjøre, enn å betale 700 kr.. Det er jo developer, er det ikke slik at man må utvikle noe da..

Tar jeg feil eller er det 700 kr + og bevise at man er student også får man 20% av!?
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav eco » lør 01.03.2008 0:07

Stemmer det :) Jeg kjøpte et ADC medlemskap onsdag, mailet inn bilder av VISA + studentkort, og på torsdag ringte jeg inn og bestilte en MBP 2.6ghz. Pris: 17.308kr (inkl airline adapter og 7200rpm HDD) Å betale 700kr for å få 3000 i rabatt er en grei ordning spør du meg. (selv om det kun gjelder en gang i livet for den pakken)
medlem i 198 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav eljono90 » lør 01.03.2008 0:08

Jøss.. Så du kan ikke kjøpe den hvert år? eller når den går ut?
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Wackhy » lør 01.03.2008 0:23

1. post på 1. side forklarer det meste rundt ADC, inkludert det du lurer på nå.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav eljono90 » lør 01.03.2008 1:15

Har lest den 4 ganger :P Im slooow.. Men greit.. Skal lese en gang til
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav FazilsFriend » tir 25.03.2008 17:27

Hei.

Er medlem av ADC. Kan leopard som jeg får med brukes på hvilken som helst Mac? har Leopard på min mac, men har også en eldre som jeg kunne tenke meg til å bruke det på.
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav lthorsen » man 07.04.2008 19:21

eco skrev:Stemmer det :) Jeg kjøpte et ADC medlemskap onsdag, mailet inn bilder av VISA + studentkort, og på torsdag ringte jeg inn og bestilte en MBP 2.6ghz. Pris: 17.308kr (inkl airline adapter og 7200rpm HDD) Å betale 700kr for å få 3000 i rabatt er en grei ordning spør du meg. (selv om det kun gjelder en gang i livet for den pakken)


Gikk det så raskt å få det godkjent? Jeg er på andre dag etter at jeg mailet inn nødvendig info. og fortsatt står det "pending"i statusfeltet mitt.
medlem i 204 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Hrti » man 02.06.2008 16:01

Er det noen som har oversikt over hvor lang tid det tar fra man mailer inn studiebevis til alt blir godkjent nå om dagene? Dette har strengt tatt blitt besvart før, men det ser ut til å variere ettersom tiden går.

Min prosess hittil:
-Har lenge hatt gratisversjonen av ADC
-Kjøpte ADC Student Membership i går
-Mailet inn bilde av studiebevis og førerkort i går
-Fikk activation mail i dagtidlig
-Venter på mail om at alt er i orden (?)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav lthorsen » man 02.06.2008 17:54

1 uke ca. er min erfaring.
medlem i 204 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Hrti » tir 03.06.2008 19:14

Kan føye til at jeg fikk mail fra Apple i dag. Alt er nå i orden, så eneste spørsmål er om jeg skal vente til etter wwdc eller evt. til senere i sommer, eller om jeg skal slå til på macbook pro med en gang :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav mingebretsen » tir 03.06.2008 19:49

hrti: Vent til etter WWDC! hehe, vil være dumt å bestille nå. Skal selv kjøpe mbp via adc i sommer.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav lthorsen » tir 03.06.2008 20:31

Venter på det samme...
Hadde også et om mer aktivitet i denne tråden: viewtopic.php?f=125&t=194788
Men alt handler vist om iPhone i disse dager... =-O
medlem i 204 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Hrti » ons 04.06.2008 15:03

Vel, siden min tidligere macbook pro tok kvelden og jeg har gått lenge uten, ringte jeg Apple Store og bestilte ny i dag :) Har to batteri og lader til den gamle, og dersom den skulle komme med nytt design i løpet av sommeren er jo det ikke sikkert batteriene vil passe engang. Da har jeg jo neste 3000kr i batteri som jeg ikke får brukt. Dagens mbp er uansett bra nok for mitt bruk, og man har jo alltids 14 dagers angrefrist om det skulle skje noe på mandag :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]