GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Ny poll: Har du benyttet deg av ADC Studentrabatt?

Ja, gjorde det _før_ jeg leste denne guiden
66
17%
Jepp, etter å ha lest denne guiden
61
16%
Nei, men jeg skal nå som jeg vet at det går an
125
32%
Nei, er ikke student...
135
35%
 
Antall stemmer : 387

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Tori » tir 15.07.2008 18:07

venter ennå på godkjenning, 4 uker siden jeg ble medlem. sendte inn bilde på mail 2 dager etter medlemskapet var bestilt. fikk en mail:

Acknowledgement of your email/submission

Thank you for your email into the Apple Developer Connection (ADC). This acknowledgment is automatically generated and does not require a reply.

Your request has been assigned the follow-up number listed at the top of this message. When submitting a follow-up email for this request, please include the follow-up number on the first line of your message (not in the subject).

We have forwarded your request to the appropriate ADC team for support. Our ADC Support team is available Monday through Friday 9am to 5pm local time.

Please note that this address <eurodev@apple.com> has been established to provide ADC
membership program-level support to developers. Below are some additional resources that may be of help to you in the future.

Detailed information regarding the services provided through the Apple Developer Connection can be found at:
<http://www.apple.com/developer>

For more information or to contact one of the following teams within the Apple Developer Connection, please refer to the Contact Us web page at:
<http://developer.apple.com/contact>

ADC Feedback
ADC Programs, Products and Services
Software Seeding Services
Developer Technical Support
ADC Webmaster

Thank you,
The Apple Developer Connection Team


etter en stund fikk jeg denne:

Re: ADC Program

Dear Mr Skårdal,

Thank you for contacting the Apple Developer Connection. We have received your email and will respond to your inquiry soon.

If you require further assistance with this issue, please be sure to reference Follow Up:
<xxxxxxxx#> on any follow up emails that you send to <eurodev@apple.com>.

Best regards,

Lenja Voelker

Apple Developer Connection
Worldwide Developer Relations


medlemskapet står enda på "Pending". Noen som vet hva jeg skal gjøre?
medlem i 196 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav et » tor 17.07.2008 11:17

Hva med å sende Apple en e-post og fortelle at du venter? Når jeg sendte inn for et halvt år siden gikk det i løpet av et par dager.
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav IsakTFilm » tir 02.09.2008 14:39

Har du fått noe svar Tori? Jeg har hatt "pending" i over 2 uker nå uten et eneste ord fra Apple med unntak av de automatisk genererte mailene som bekrefter at de har mottat mailen din.
medlem i 187 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Sollo » ons 15.10.2008 1:27

Under registering på Membership agrement:

"5. No Warranty. You understand that all ADC Materials and any ADC Paid Content (defined below) provided to you by Apple are supplied "AS IS" AND WITHOUT ANY WARRANTY, WHETHER EXPRESS OR IMPLIED, AS TO THEIR PERFORMANCE, ACCURACY, COMPLETENESS, OR NON-INFRINGEMENT. To the extent that Apple makes available any products or product information, you understand that Apple is under no obligation to provide updates, enhancements, or corrections, or to notify you of any product changes that Apple may make, or to publicly announce or introduce the product(s) at any time in the future."

Leser jeg rett? Mister man garantien dersom man bestiller en Macbook gjennom ADC?
medlem i 186 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Kashmar » ons 15.10.2008 11:54

Nei. Det der gjelder programvaren (XCode og seed'a beta-versjonerer av kommende programmer/patcher). Maskinvare har vanlig garanti.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav magnesa » søn 19.10.2008 0:40

Noen som vet om man får ipod avtalen sammen med ADC rabatten? Kravet der er jo bare at 2stk er bestilt på samme kvittering for å få cash back?
medlem i 211 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Kashmar » man 20.10.2008 10:39

Mener å huske at det står et sted i tråden her at man IKKE kan få en iPod gjennom Back To School programet til Apple hvis man benytter seg av ADC-rabatten. Er ikke 100% sikker, så jeg anbefaler at du leser gjennom.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav W3p » ons 22.10.2008 16:02

Altså, man får 20% igjennom ADC i stedet for 10% gjennom studenttorget feks. Men for å få denne ekstra 10 prosenten, må man betale 700kr. !0% på 18000kr er 1800, mens 20% er 3600. Altså, man får 1800kr ekstra i rabatt minus 700kr (ADC medlemskap) = 1100. Kjøper man en billigere mac, blir jo forskjellen mindre. Er det andre ting man får igjen for dette enn disse 1000 kronene? Jeg leste i guiden at man fikk fullversjon OSX, stemmer dette, og hva annet får man med?

Lurer vel egentlig på om det er verdt det, om man må vente en måned på å få godkjent medlemskap ol, og alt man tjener er en tusenlapp...

=)
medlem i 201 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Kashmar » ons 22.10.2008 16:07

Jeg betalte 540,- for et par dager siden...

Sendte en oppfølgings-mail til Apple i dag for å høre hvordan verifiseringen min går. Har gått en uke nå uten at jeg har hørt noe, så det begynner å haste (Java- og PHP-forelesninger uten laptop er slitsomt).

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav piloten » ons 22.10.2008 18:32

Jeg kjøpte medlemskap tirsdag 14. oktober. Sendte inn mail med studentkort etc. samtidig, men har enda ikke fått noe tilbakemelding. Status er fortsatt "pending" på profilsiden. Dette tar tid, gitt.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Kashmar » ons 22.10.2008 18:47

Gi lyd så fort du hører noe, så gjør jeg det samme. Skaffet meg ADC på tirsdagen jeg og, men sendte inn bevis og slik dagen etter.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Hobbes » ons 22.10.2008 18:54

Jeg er i samme situasjon. Fortsatt pending

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav piloten » ons 22.10.2008 19:41

Godt å vite at det er flere som er i samme situasjon. I'll keep you posted.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav heisveis » ons 22.10.2008 19:45

Jeg bestillte den 19 oktober og er også pending. Har ikke fått noen mail der de ber meg om å sende inn studiebevis... Er sikkert stor pågang nå når det er kommet nye maskiner :D

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav piloten » fre 24.10.2008 13:06

Mitt ble godkjent i nå! Akkurat bestilt maskin.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]