GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Ny poll: Har du benyttet deg av ADC Studentrabatt?

Ja, gjorde det _før_ jeg leste denne guiden
66
17%
Jepp, etter å ha lest denne guiden
61
16%
Nei, men jeg skal nå som jeg vet at det går an
125
32%
Nei, er ikke student...
135
35%
 
Antall stemmer : 387

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Kashmar » fre 01.05.2009 1:32

Ting Tar Tid... Regn med at det tar 2-4 uker.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Sonsol » søn 14.06.2009 19:47

Jeg savner et poll-alternativ som sier "Jeg venter til jeg skal kjøpe en dyr maskin." :P
medlem i 178 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav storstein » ons 17.06.2009 11:01

Til alle som synest det tar lang tid å få studentmedlemskapet godkjent. Ta ein telefon til "ADC Worldwide Telephone Support" på +46 (0)8 703 30 99. Eg hadde venta ei veke på å få det godkjent og vart lei av å vente. Ringte og alt ordna seg på eit kvarter.

Ny macbook pro om to veker :-)
medlem i 232 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Sonsol » ons 17.06.2009 12:11

Hvor kan jeg finne en oversikt over rabattene man får gjennom ADC-medlemskapet? Både på maskinene, programvaren og diverse tilbehør (f.eks Airport).
medlem i 178 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav piloten » ons 17.06.2009 12:16

Så vidt jeg vet ligger det ikke ut noe oversikt over dette. Og det vil jeg tro er bevisst.
Det må du bare forhøre deg om når du bestiller. Har hørt om enkelte som har fått 20% på alt de la inn i bestillingen, mens andre har fått 10% tilbehør og 20% på maskinen.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav inter » ons 17.06.2009 15:15

Tenker å kjøpe meg en 13" MacBook Pro. Er det noen som vet om man får ADC rabatt på den?
medlem i 236 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav storstein » tor 18.06.2009 21:33

Reknar med at du får 20% sidan det er ein pro modell
medlem i 232 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav jonasfd » tor 06.08.2009 15:31

Har fulgt denne guiden (som forøvrig er genial) og var nå klar til og bestille min nye MBP etter at jeg i forrige uke sendte inn bilde av førerkort og studentkort. Men fikk denne i postkassa i går kveld:

Thank you for contacting the Apple Developer Connection regarding your ADC Student Membership.

We have received your student verification documents. However, we were unable to verify your enrollment status based on the information that you provided.

In order to be able to verify your student status we ask that you please submit your proof of enrollment clearly stating when your enrollment ends. You may wish to request any relevant documentation from your college/university.

Thank you for your assistance.



Går siste året på bachelor nå, og er litt usikker på hva papir det er de ønsker.
Noen forslag?
medlem i 175 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Ivers » man 17.08.2009 16:02

Det lønner seg å ringe 004687033099, som storstein sier. Jeg sendte mail med studentbevis og legitimasjon for noen dager siden, men gadd rett og slett ikke vente lenger. Ringte for litt siden, og noen noen minutter senere var kontoen aktivert.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav basso » man 17.08.2009 19:40

Jeg venter enda på at de skal sende epost om studentbevis :P
Planlagt Macbook Pro lenge nå, så skjelver nesten, must have it now!
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav basso » man 24.08.2009 22:57

Etter en lang telefonkø så fikk jeg bestilt 15 tommer macbook pro til 13k :3

Gleder meg som rakkern til den kommer!
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav lunatunes » ons 26.08.2009 15:37

basso skrev:Etter en lang telefonkø så fikk jeg bestilt 15 tommer macbook pro til 13k :3

Gleder meg som rakkern til den kommer!



jeg gjorde nettopp det samme. han jeg snakket med sa at den eneste pro-modellen jeg kunne velge for å få 20% var 2.66 ghz 15 tommer`n, så jeg valgte den!
medlem i 175 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav ytrearne » ons 26.08.2009 19:55

Raskt spørsmål angående ADC.

Har bestilit og betalt mitt ADC-medlemskap(Student). Har fått ordrebekreftelse, men har ikke sendt inn studentbevis og lignende. I ordrebekreftelsen står det følgende:

Product description: ADC Student Membership

I dag fikk jeg derimot en e-post med følgende tekst:

Dear Trond Ytre-Arne,

Thank you for purchasing an E-ticket to the Apple Worldwide Developers Conference 2009. To begin the activation process, click on the Activation Code below. If you have purchased more than one E-ticket, you will need to activate your tickets one at a time.

Product Code

Product Description

Activation Code

ADC Student Membership

If you experience any difficulty in activating your ticket(s), or require assistance, please contact us.



Såvidt meg bekjent har denne konferansen allerede vært? Samt at dette ikke er produktet jeg har bestilt. Noen som har en forklaring på dette? Er det bare apple som har blingset litt? Kan jeg bare aktivere og kjøre på?
medlem i 204 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav basso » fre 28.08.2009 0:25

Hei hei!

Du må vente til det står at ADC er fikset, fikk også det der.

Med engang du har fått tilgang til connect.apple.com så venter du 1 dag SÅ

    1. Sender epost til Apple på hvorfor det står "pending" på assets.
    1.1. Du får svar på at du trenger bevis for studie og leg.
    2. Du svarer på epost med bilder av studiebevis og legg/litt svartlagt visakort (du vil vel ikke at manne på andre siden kan se alt på visakorte ditt :3 )
    2.1. Det går 1 dag til å alt er fikset :)
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE : ADC-Medlemskap for Dummies

Innleggav Shinn » fre 28.08.2009 1:05

lunatunes skrev:
basso skrev:Etter en lang telefonkø så fikk jeg bestilt 15 tommer macbook pro til 13k :3

Gleder meg som rakkern til den kommer!



jeg gjorde nettopp det samme. han jeg snakket med sa at den eneste pro-modellen jeg kunne velge for å få 20% var 2.66 ghz 15 tommer`n, så jeg valgte den!


Oi, så rart! Er det sånn at man ikke kan bestille andre versjoner av den, eller var det bare lite på lager? Noen andre som kan fortelle/bekrefte?

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]