Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav TheRealChristoffer » tir 04.10.2011 19:02

Det gjør den ikke. Gold master til utviklerne kommer nokk i dag men ikke ut. Slik har det vært de siste eventene

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Apple store oppdateres

Innleggav Novisio » fre 07.10.2011 7:30


Brukerens avatar
medlem i 150 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav RNJ » fre 07.10.2011 7:32

Apple Store er stengt. Er det tenkelig at iPhone 4S allerede kan bestilles i Norge i dag (samtidig som US) eller må vi vente til senere?
medlem i 192 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav Novisio » fre 07.10.2011 7:35

Kanskje man kan forhåndsbestille? Håper på noe snadder :)

http://www.isapplestoredown.com/

Brukerens avatar
medlem i 150 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav Telebender » fre 07.10.2011 8:02

Eller har Apple et siste, geniale påfunn signert Steve Jobs post mortem? En Jobs iPhone 5 memorial iPhone? Eller iPad Memorial Edition?
Da hadde Apple tatt markedsføringsstrategien sin til en nytt og enda mer genialt nivå.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav otroean » fre 07.10.2011 8:13

Håper at det er forhåndbestilling av iPhone 4S. Da bestiller jeg min første iPhone :)
medlem i 177 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav trooooond » fre 07.10.2011 8:15

@Telebender:

Syns du det? Synes du Apple burde hatt millioner av eksemplarer av en telefon for hånden til kun noen dager etter hans død, for å slippe denne som en One More Thing? Hva hadde familien til Steve sagt til det? Investorene? Media? Kundene?

Jeg er villig til å vedde relativt mye på at dette kun dreier seg om endringer av nettsidene i forbindelse med at iPhone 4s idag vil bli tilgjengelig for pre-order i enkelte land. Apple kan som kjent kunsten å overraske, så man skal aldri si aldri om nye produkter, men tror du kan se langt etter en femmer - memorial eller ikke - på denne siden av finansåret til Apple. ;)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav Telebender » fre 07.10.2011 8:23

@trooooond:
Selvsagt bare ville spekulasjoner fra min side – men med en ferdiginnspillt keynote med Steve Jobs som sender en siste hilsen og en siste "one more thing" ville fra mitt ståsted vært genialt (men i mange øyners en tanke morbid). Naturligvis ville dette vært avklart med familien Jobs - og blitt en del av Jobs legacy.

Men du har helt rett - det handler vel om noe så "trivielt" som pre-order på 4S.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav trooooond » fre 07.10.2011 8:41

Endel av fansen ville muligens digget det, men for de fleste som kjøper Apple-utstyr, har man ikke den relasjonen til Steve Jobs at man kjøper en memorial-versjon. Da sitter du igjen med en "iPhone SJ" som flopper, og en iPhone 4s som ikke får den oppmerksomhet i media den trenger for å bli en salgssuksess.

Jeg personlig grøsser forøvrig av tanken på en ferdiginnspilt keynote.

Beste måten for Apple å hedre Steve på er å fortsette i hans ånd: "to make great products".

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav artikallj » fre 07.10.2011 9:05

R.I.P. Steve Jobs!

Er nok tilbøyelig til å være enig med trooooond her.
Det er nok ikke mer enn klargjøring for forhåndsbestilling av iPhone 4s og endringer i priser på andre produkter som feks iPhone 4 og iPhone 3Gs.
Og ja, Apple har evne til å overraske av og til, men jeg tror ikke de gjør så mye overraskende i denne tiden. De ligger nok litt lavt i terrenget pga respekt for avdøde og hans familie en stund for så å komme tilbake sterkere ganske snart.
medlem i 152 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav iBjorn » fre 07.10.2011 10:39

Apple Store er oppe igjen, og såvidt jeg kan se er det ny iPod Touch, ny iPod Nano og Apple TV som er det nye denne gangen.

Hvit MacBook er forresten ikke å finne i Apple Store lenger, men det er kanskje ikke nytt i dag?

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav Wavelength » fre 07.10.2011 11:14

Apple TV har vært der noen dager. Den hvite Macbooken forsvant før sommern.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav iBjorn » fre 07.10.2011 11:24

Da så. Da er det bare iPodlinja som har fått en oppdatering.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav otroean » fre 07.10.2011 12:31

Det eneste jeg greide å finne var at under Store->iPhone står det nå at 4S er tilgjengelig fra 28. oktober. Da blir det bestilling den 28. oktober :)
medlem i 177 måneder
 

Re: Den digre "Apple Store er stengt"-tråden!

Innleggav iBjorn » fre 07.10.2011 13:58

Både iPod Touch og iPod Nano er oppdaterte produkter med utsendelse fom 12. oktober.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]