iMac i Mercedes CLS

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Innleggav njadve » tir 01.08.2006 11:35

Jeg har sett Maybach har noen slike løsninger. De har et stort bord i baksetet til tastatur og mus, og så har de skjermen som kommer ned fra taket, eller er plassert på en svingarm i midten. Det er veldig gode og elegante løsninger. Finner ikke noen bilder nå. Skulle egentlig bare mangle siden de har ca 6,2 meter å boltre seg på...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Kirkeby » tir 01.08.2006 11:38

men for å slippe å lene seg til eine sida for se på skjermen så kan du vell bare skaffe deg ein mac mini som du sett inn i midtkonsollen bak (slik at den er tilgjengelig) og ha to "små" skjermer i nakkestøtta eller i seteryggen...

Mykje lurere spør du meg. Også treng du bare eit "bord" i midten til ha å ha musa på...

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav MSg » tir 01.08.2006 11:44

gulll skrev:Fant det: http://bike.owns.com/ ;)


Hehe - tøft!

Ja, enig med Kirkeby. iMac-løsningen var tøff den, men fortsatt veldig
upraktisk. Mac mini is still the way to go, iThink.


    Moderert av NuSkool
    La sammen innleggene dine. (dobbeltpost)
    Se våre regler.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav njadve » tir 01.08.2006 15:49

Kirkeby skrev:men for å slippe å lene seg til eine sida for se på skjermen så kan du vell bare skaffe deg ein mac mini som du sett inn i midtkonsollen bak (slik at den er tilgjengelig) og ha to "små" skjermer i nakkestøtta eller i seteryggen...

Mykje lurere spør du meg. Også treng du bare eit "bord" i midten til ha å ha musa på...


Jeg stemmer heller for bord som er lagt inntil seteryggen fremme som du får rett foran deg som et skrivebord når du slår det opp, og en 12" skjerm som også slåes opp i passelig høyde...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav dibon » tir 01.08.2006 16:03

Vel, i siste utgave av Pimp My Ride, gir de bort en 17" Powerbook, samt 2.5 TB lagring plass (gud vet hvorfor), og en iPod Nano ;)

Skulle gjerne hatt bilen også, selvom tilbehøret hadde holdt i lange baner ;)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Forrige

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]