Apple event 9. september - bekreftet!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Krakels » ons 03.09.2008 7:45

For min del hadde vært veldig okay om de holdt seg til å oppgradere bare ipoden... Har en MPB under bestilling som kommer 9. september faktisk. Hvis de skal oppgradere MPB får de ihvertfall få ut fingern å gjennomføre det før angrefristen min går ut!
medlem i 190 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav macalao » ons 03.09.2008 7:49

Sakset fra siden til stedet der eventen skal holdes

So turn off the remote, unplug your iPod, put down the cell phone and come to YBCA, where the action is fast and furious, where the fun, magic and excitement of live performance and groundbreaking contemporary art makes this the place to be for every hip San Franciscan. (Which of course we all are!)

Virker jo som det er noe med iPod og trådløst, siden de uthever "unplug your iPod"

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav KDN » ons 03.09.2008 8:45

Det jeg sakset der var fra reklame siden til stedet der Apple skal holde eventen. Det har ingen ting med Apple å gjøre, bare en morsom note hvis Apple faktisk oppdaterer hele iPod linjen sin der

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Alfred.Woodden » ons 03.09.2008 10:39

eelay skrev:
wilhel1812 skrev:
  • Itunes 8, i hope cocoa... men tror det fortsatt blir carbon. Blir sikkert litt oppdatering på GUI og litt nye funksjoner samt ny itunes store.


Jeg har ve et lite håp om dette jeg også, selv om konverteringsjobben er ganske så massiv.
Men de skal jo over på 64bit, og eneste mulighet for dette er jo å gå over på cocoa. Etter det jeg lester med fram til så er det nesten et must for å få iTunes over på 64bit i Vista(isj) også. Så det er noe som MÅ skje etter vært.

Om det så skjer så er det en velfortjent "point release" iallefall. :)


Ja, hvorfor ble den ikke omkodet til Cocoa da de gikk fra OS 9 til OS X?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav TheRealChristoffer » ons 03.09.2008 11:13

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Alyce » ons 03.09.2008 13:02

macalao skrev:Sakset fra siden til stedet der eventen skal holdes

So turn off the remote, unplug your iPod, put down the cell phone and come to YBCA, where the action is fast and furious, where the fun, magic and excitement of live performance and groundbreaking contemporary art makes this the place to be for every hip San Franciscan. (Which of course we all are!)

Virker jo som det er noe med iPod og trådløst, siden de uthever "unplug your iPod"


hmm, hvis man skal lese veldig bokstavelig på det, så:
trådløs ipod
de slutter å legge ved apple remotes (har de ikke gjort det allerede?)
de slutter å produsere iPhones!!!!!! eller kansje de forandrer den sånn at den ligger bedre på bord??
spekulering er hardt arbeid ass! Phew

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav ReEIsS » ons 03.09.2008 13:52

I og med at Nanoen ser litt breiere ut, oval, kan det jo hende de har wifi innebygd. Noe lignende Zune saken. De har jo wifi, men kan ikke surfe på internett.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav yes » ons 03.09.2008 14:26

Er det vanlig at det justeres priser på maskiner ved slike anledninger?
Skal bestille meg imac 24" og lurer på om det er vits i å vente til 9 september?? :-)
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav wilhel1812 » ons 03.09.2008 14:28

Sannsynlighvis ikke, men det er ikke umulig. vent de 6 dagene du ;)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav NicolasFørde » ons 03.09.2008 14:49

Nei! Må ha ny Macbook. omg omg omg! :-!
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Oddgeirf » ons 03.09.2008 15:54

Noen som vet om denne presenasjonen blir lagt ut på nettet(videostream)? Slik som macworld og wwdc. Håper det, da blir alt masse mer spennende istedenfor å bare lese nyhetene på nettet.
medlem i 211 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav ReEIsS » ons 03.09.2008 16:12

Hvis de filmer, som de pleier og gjør hele tiden. Så blir filmen lagt ut her :-D

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Oddgeirf » ons 03.09.2008 16:55

håper macrumors legger ut en spoilerfri side der presentasjonen kommer når den blir tilgjengelig. Da blir det fravær fra nettet en del timer neste tirsdag :D
medlem i 211 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Invisigoth » ons 03.09.2008 20:54

Jeg er litt spent på om det vil komme noe slags abonoment deal til iTunes store. En del rykter om det. Det tror jeg kunne vært knall. Hadde iallefall kjøpt meg et slikt et.
medlem i 219 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Magnusha » ons 03.09.2008 21:59

Enig. Hadde vært greit med en fastpris eller noe. Eller gratis i ett år hvis man kjøper/har kjøpt iPhone/ipod :P
medlem i 204 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]