Apple event 9. september - bekreftet!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Magnusha » tir 02.09.2008 22:52

Hadde vært knall med Apple TV med filmutleie for Norge. Men samtidig håper jeg på en alu Macbook, men blir vel lite sansynlig :P lov å håpe da. ;)
medlem i 204 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav sshollas » tir 02.09.2008 22:58

Jeg tror at hvis de lanserer en ny macbook i Aluminium, så blir de ganske lik MBP, og da er ikke Macbook lengere en Consumer-Notebook...
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav lala » tir 02.09.2008 23:00

Vil bare ha MacBook, en ny iPod kan jeg klare meg uten. Blir veldig sur om Apple skal vente enda lenger, ventet alt for lenge.
medlem i 192 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav aajon » tir 02.09.2008 23:01

iTunes 8... håpe håpe! :D Hadde vært så ufattelig kult! :D Kanskje med mulighet for filmutleie i norge?!
iPoden er vel egentlig garantert tror jeg, skal vel en god del å tolke noe anderledes enn det.
Alu macbook blir vel heller lite aktuelt, ettersom de vil ha et skille mellom macbooks og macbook pros. Men man kan jo håpe? :)
Sist endret av Wackhy den ons 03.09.2008 0:05, endret 1 gang
Grunn: Kan du drite i å forsøple med tusen smileys?
medlem i 190 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav jonkriska » tir 02.09.2008 23:02

Alu MacBook :wub: !

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Saturnia » tir 02.09.2008 23:10

Håper på nye skjermer.. Bedre skjermer til en lavere pris. 30" til rundt 10k kansje 8-)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav wilhel1812 » tir 02.09.2008 23:28

  • Ny ipod rekke, Helt ny nano, oppgradering av diskplas på de andre modellene, kanskje små utseende endringer, men samme greia.
  • Itunes 8, i hope cocoa... men tror det fortsatt blir carbon. Blir sikkert litt oppdatering på GUI og litt nye funksjoner samt ny itunes store.
  • IKKE nye maskiner, hverken macbook eller stasjoner. slikt skjer på macworld eller wwdc. Det blir heller ikke et helt nytt produkt. Alt i alt er vi ganske sikre på at eventen har noe med ipod og musikk å gjøre, altså ingen nye produkter, skjermer, maskiner eller annet.
  • Movie rentals osv slippes i en haug av nye land.
noen uenige?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Bringsverd » tir 02.09.2008 23:52

Har lest litt rundt på nettet, og noen foreslår at Apple vil lansere 5 ting på denne eventen, basert på at det er fem stjerner.
En av de tingene kan faktisk bli en "all you can eat"-tjeneste på iTunes. For et beløp i måneden/året kan du leie musikk og ha de på iPoden/iPhonen/Macen/Apple TVen.
Nye iPoder er ganske klart det også.
iTunes 8 kommer nok også.

Satser på at de lanserer nye MacBook Proes, så jeg endelig kan bytte ut MacBooken min.
medlem i 214 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav stormx » tir 02.09.2008 23:55

Bah! Kan de ikke lansere noen nye macbooks snart?! Jeg vil ha en ny macbook asap! :rolls eyes: iPod er ikke sååå interessant at de trenger å ha en hel event bare for dem hver eneste gang..
medlem i 210 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Wackhy » ons 03.09.2008 0:07

iPod er kanskje ikke veldig interessant for deg, men for mange millioner andre folk er det ganske interessant, så da tror jeg Apple driter litt i deg ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav dassen » ons 03.09.2008 0:11

Bare det ikke handler om iPhone er jeg fornøyd.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav AsbjørnH » ons 03.09.2008 0:12

Jeg er helt datamaskinløs nå, sitter på en 6 år gammel bråkekasse.
Ny Macbook Pro veldig snart er nie av det jeg ønsker mest for tiden. Ellers så frister jo USA Macbook Pro veldig mye da. Men det vil vel være dumt da det er samme design som har vart i to og godt over et halvt år.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Atlepatle » ons 03.09.2008 1:11

Hm. Tipper på en helt ny iPod Classic (bildet som folk flest mener er nye nano). Tviler sterkt på at iPod nano blir fysisk større. Muligens en liten face-lift på dagens iPod nano. Helt sikker på prisreduksjon på iPoder, og en iTunes 8.0. Vanskelig å vite ang. MacBooks. Vil tro det er en 50-50 sjanse for det. Er nok og stor sjanse for at disse vil komme på Macworld '09.

Tipper jeg! Blir spennende å se. :-)

Atle
medlem i 204 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav eelay » ons 03.09.2008 1:24

wilhel1812 skrev:
  • Itunes 8, i hope cocoa... men tror det fortsatt blir carbon. Blir sikkert litt oppdatering på GUI og litt nye funksjoner samt ny itunes store.


Jeg har ve et lite håp om dette jeg også, selv om konverteringsjobben er ganske så massiv.
Men de skal jo over på 64bit, og eneste mulighet for dette er jo å gå over på cocoa. Etter det jeg lester med fram til så er det nesten et must for å få iTunes over på 64bit i Vista(isj) også. Så det er noe som MÅ skje etter vært.

Om det så skjer så er det en velfortjent "point release" iallefall. :)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav wilhel1812 » ons 03.09.2008 7:43

Godt poeng!
I tillegg er det et smart trekk å kode den i cocoa for snow leopard

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]