Macen stjålet, Undercover installert

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav nubbiz » tor 07.05.2009 23:56

That´s right ;)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav kah96 » tor 07.05.2009 23:59

Lukas skrev:
nubbiz skrev:[ironisk tanke] Laste ned undercover gjennom torrent[/ironisk tanke]


Følgende later til å være uklart for enkelte:
ironi-taggen indikerer at nubbiz mener det motsatte av det han/hun skriver.


Skjønte det da, ellers ville jeg ikke svart med smileys. :)
Men forunder meg ikke om noen faktisk er så "dumme" at de legger den ut som torrent. hehe

Andreas

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav OlafG » fre 08.05.2009 0:31

Det er jo ikke noe problem å legge ut programmet som torrent, men om den skulle bli stjålet har du et problem.
medlem i 207 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav maclover11 » fre 08.05.2009 16:33

Det er (heldigvis) ikke noen Undecover torrenter på Pirate Bay. ennå..

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav iBruker » fre 08.05.2009 17:05

Nå er det vel ikke i torrents at folk finner mac programmene sine, men på andre sider. ;)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav maclover11 » fre 08.05.2009 17:40

hmm.. nei

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav slogmo » lør 09.05.2009 1:58

Man er jo avhengig av folka på Undercover for at programmet skal virke.
Så jeg vil tru at det er liten interesse for et slikt program uansett om man bruker p2p eller andre snuskete sider.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav ZerBox » tir 12.05.2009 14:41

I dag tidlig ble jeg kontaktet pr. telefon av en av de avbildede personene - som var mildt sagt forbannet over å ha kommet med bilde i avisen. Han mente han hadde kjøpt maskinen for i overkant av to tusen kr - i god tro, og at jeg nå hadde hengt han ut for familie og venner.

Personen det her er snakk om er en person man normalt sett ikke vil ha en konflikt med - om dere forstår hvor jeg vil hen med den..?

Jeg fikk i etterkant av sametalen der han fikk tømt seg en SMS med et bilde der han har et slags plagg på hodet med det norske flagget, samt skriften "RAF" på - hva enn det nå skulle bety. Foran fjeset har han plassert et flagg. I meldingen slenger han videre ut om hvordan jeg har hengt han ut, og mener jeg har hengt han og hans venner ut i gapestokk.

Ser altså ut til at denne saken har sine krampetrekninger fremdeles.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav iRemote » tir 12.05.2009 14:49

Morosomt, skriv en tilbake og si at om han er så naiv, så har han bare godt av det!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav Mari3us » tir 12.05.2009 14:51

ooook :p
Skulle dette være en trussel fra hans side?

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav cladi » tir 12.05.2009 14:51

Anmeld/rapporter det til politiet. I lys av saken din, er dette trusler.
medlem i 199 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav ZerBox » tir 12.05.2009 14:54

Mari3us skrev:Skulle dette være en trussel fra hans side?


Han sa i det minste at han håpet faen skulle ta meg, og at jeg burde være forsiktig. Mer trusler enn det kom han egentlig ikke med.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav Ovit82 » tir 12.05.2009 15:01

Anmeld han, enkelt og greit!

Dette er en kjenning av politiet, du har ikke hengt han ut i avisen siden bildene av han er sensurert. Det er opp til politiet om de vil tro på at han har kjøpt maskinen i god tro.

Men en ting er klart, slike tullinger som han er troende til mye dritt. Det er bra du tok saken til media, men holder han seg ikke unna, bør du involvere politiet så snart som mulig.

I mellomtiden bør du bare ignorere (men ta vare på) alle meldinger du får fra han, skriv ned hva som blir sagt, og når det blir sagt. Det gir godt bevismateriale. Det beste er å være på den trygge siden.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav Talle » tir 12.05.2009 15:32

ZerBox skrev:
Han sa i det minste at han håpet faen skulle ta meg, og at jeg burde være forsiktig. Mer trusler enn det kom han egentlig ikke med.


Det er vel egentlig mer enn nok, synes du ikke ?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Macen stjålet, Undercover installert

Innleggav simenen » tir 12.05.2009 17:15

ZerBox skrev:I dag tidlig ble jeg kontaktet pr. telefon av en av de avbildede personene - som var mildt sagt forbannet over å ha kommet med bilde i avisen. Han mente han hadde kjøpt maskinen for i overkant av to tusen kr - i god tro, og at jeg nå hadde hengt han ut for familie og venner.

Personen det her er snakk om er en person man normalt sett ikke vil ha en konflikt med - om dere forstår hvor jeg vil hen med den..?

Jeg fikk i etterkant av sametalen der han fikk tømt seg en SMS med et bilde der han har et slags plagg på hodet med det norske flagget, samt skriften "RAF" på - hva enn det nå skulle bety. Foran fjeset har han plassert et flagg. I meldingen slenger han videre ut om hvordan jeg har hengt han ut, og mener jeg har hengt han og hans venner ut i gapestokk.

Ser altså ut til at denne saken har sine krampetrekninger fremdeles.



RAF kan bety så mangt. I verstefall Rote Armee Fraktion, eller mest sannsynelig bare Royal Air Force.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]