Kopiere mange bilder fra iphone?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav DADDY » tir 23.02.2016 16:54

Hvordan gjør jeg dette?

Klarer ikke markere mer enn 1 bilde, exportere det.

Blir tungvint når jeg vil ha ut 45 bilder av den gamle sommerbilen og legge de på finn.no - slik at jeg får cash.

=-O

Er bilder feil "måte" og gjøre dette på?

Takk.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav Grubasek » tir 23.02.2016 17:31

Hvis du har bildene i iCloud's Bilder kan du markere dem og laste den ned på Mac'en.

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav DADDY » tir 23.02.2016 19:24

Takk for tipset, men... Hva mener du?

Jeg bruker appen Bilder på maccen, får ikke markert mer en ett og ett bilde.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav jerry.c.bush » tir 23.02.2016 19:35

Marker det første bildet du skal eksportere, så holder du nede enten SHIFT og markerer siste bildet du skal eksportere, om du skal eksportere en rekke bilder som ligger etter hverandre.
Eller, om du skal eksportere bilder som ikke ligger etter hverandre, så markerer du første bildet og deretter holder nede CMD og klikker neste bilde, neste bilde og neste bilde osv... mens du fortsatt holder nede CMD.

Cash? :-P

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav Grubasek » tir 23.02.2016 20:56

Jeg refererte til Bilder i iCloud (i web-leseren). Når jeg viser "Øyeblikk" er det øverst til høyre et valg som heter "Velg bilder". Når jeg klikker på det senker det seg en meny og da kan jeg klikke på et eller flere bilder som da blir merket. I den samme nedsenkede menyen er det valg "Last ned". :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Kopiere mange bilder fra iphone?

Innleggav DADDY » ons 24.02.2016 0:21

@Grubasek, takk. Det fungerer i Safari, fatter ikke hvorfor jeg hang meg opp i Bilder-appen.

@jerry.c.bush, det er min bedre halvdel som insisterer. Hun vil ha sin bil i garasjen...

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]