Stort flagg med Apple-logo

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Stort flagg med Apple-logo

Innleggav panopaul » tor 25.02.2016 15:21

Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men søker råd i forbindelse med et digert flagg, med den gamle og fargerike logoen til Apple Computer. Flagget, som kan festes på en vanlig flaggstang, er hele 229 x 43 cm stort, og stammer fra Apple selv ifm en kampanje på midten av 90-tallet (som jeg jobbet med for dem den gangen). Hos meg ligger det bare i et skap og samler støv (og tar plass), men tenker at kanskje samlere av Apple-effekter kan være interessert i dette. Noen som har en idé om hva noe sånt kan være verdt, eller hvor jeg kan henvende meg for å finne ut av det? Er ikke ute etter å tjene masse penger på dette, ønsker bare orientere folk som samler på Apple-relaterte ting som kan være interesserte og forhåpentligvis kan få noe mer glede av det enn hva jeg har. Har forsøkt å google, samt lete på ebay etc, uten å finne ut mer om det.
medlem i 249 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav ggt667 » tor 25.02.2016 16:10

Du risikerer muligens at Apple vil ha det...

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav panopaul » tor 25.02.2016 16:28

Slett ikke umulig det, men den gangen ba de meg bare beholde det :)
medlem i 249 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav Valotunk » tor 25.02.2016 16:41

Det måtte jo vært helt perfekt å heist opp i flaggstanga for noen som har "anti-Apple" naboer av type Windows eller Android fanboys 8-)
medlem i 198 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav ggt667 » tor 25.02.2016 23:14

Jeg kan heise det på 17. mai, i går kunne jeg også gjort det.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav Morse » fre 26.02.2016 20:52

Det der er jo teknokulturhistorie, ikke selg før du finner den rette kjøper. Vil anta der finnes drøssevis av folk som vil ha tak i et sånt. Prøv høystbydende på finn, men ha is i magen!

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav bzzlink » fre 26.02.2016 22:37

Finn blir nok litt for snevert vil jeg tro.

E-bay derimot. Finnes jo blant annet private Apple museer o.l. som sikkert kunne trengt noe sånt i flaggborgen sin.
medlem i 193 måneder
 

Re: Stort flagg med Apple-logo

Innleggav panopaul » fre 26.02.2016 22:41

Auksjon på Ebay er en god ide. Har dog aldri solgt noe der før (bare kjøpt), men det finner jeg ut av. Har ingen hast, så is i magen er intet problem. Det er sikkert verdt et forsøk. Takk for gode forslag. Skal holde dere oppdatert :)
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]