Chrome og passord lagring (brukernavn)

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Chrome og passord lagring (brukernavn)

Innleggav ebbe77 » fre 19.08.2016 17:38

Har en ''Min Side'' hos en mobiloperatør, ønsker å legge inn passord for alle våre abonnement slik at Chrome husker dette på vår MacBook. Får inn lagrede passord for dette nettstedet, men da brukernavn ikke blir lagret så er det bare siste innlagt passord som huskes. Er det mulig å legge inn brukernavn etterpå? Finner ikke ut av det, eller hva gjør jeg feil?
medlem i 196 måneder
 

Re: Chrome og passord lagring (brukernavn)

Innleggav Nikolay » lør 20.08.2016 14:32

Én brukerkonto per person på macen, eller forskjellige kontoer inni chrome. Man kan (les: skal) ikke dele nøkkelringer mellom personer.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Chrome og passord lagring (brukernavn)

Innleggav ebbe77 » søn 21.08.2016 12:12

Det jeg spør om har ingenting med nøkkelringer å gjøre! Snakker om Chrome og opprettelse av flere brukernavn og passord for en nettside. Jeg hadde tidligere et kundeforhold hos OneCall, der hadde man en ''Min Side'' og jeg fikk spørsmål i Chrome om å lagre brukernavn (mobilnummer) for så å lagre passord.
Når jeg nå prøver det samme hos ICE blir ikke brukernavn (mobilnummer) lagret bare passord, når jeg da prøver å logge inn med et annet mobilnummer får jeg selvsagt bare opp det passordet som ble lagret i sted. Jeg får: Bruk passord for: (uten brukernavn) tidligere fikk jeg opp de forskjellig mobil nummerne og kunne da velge riktig passord ut fra brukernavn (mobilnummer)
Finnes det en måte å få lagt inn brukernavn der det nå står (uten brukernavn)? Eller hva har skjedd, sikkert noe jeg har gjort feil?
medlem i 196 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]