Tilgang til @mac.com

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Tilgang til @mac.com

Innleggav veronica » tor 27.10.2016 18:52

Hei, er det noen som vet hvordan jeg kan motta mail sendt til min @mac.com Apple-ID opprettet i 2004? Jeg har lest at @mac.com som ble opprettet fra 2008 kan mottas på @icloud.com, men det gjelder ikke denne. Jeg kan ikke bruke noen av tjenestene fra Apple siden alle verifiseringer går til Apple-ID mailen.
Noen som vet hvor jeg får tilgang?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Tilgang til @mac.com

Innleggav Morse » fre 28.10.2016 11:04

Hvilket system kjører du, og er dette et problem som nylig har oppstått?

https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=not ... com+emails

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Tilgang til @mac.com

Innleggav Valotunk » fre 28.10.2016 12:09

Jeg har en @mac.com adresse fra lenge før 2008 og den fungerer helt fint den dag i dag.

Jeg mottar mail på @mac.com, @me.com og @icloud.com og kan logge meg på iCloud med alle tre alternativene.
medlem i 198 måneder
 

Re: Tilgang til @mac.com

Innleggav veronica » man 31.10.2016 9:21

Takk for svar, men jeg finner fremdeles ingen løsning. Problemet har nok vært der siden icloud.com/me.com oppstod, uten at jeg har gjort noe med det. Nå trenger jeg derimot å motta verifiseringer på min Apple-ID-mail som slutter med @mac.com.

Ved å logge inn på https://appleid.apple.com/account/manage for å endre adresse, går dette med alle adresser, utenom @mac.com, det står lengre ned på siden til Apple... "If your email address ends with @icloud.com, @me.com, or @mac.com, you might not be able to change your Apple ID."

Når jeg prøver å legge til @mac.com-adressen i Mail, får jeg beskjed om at denne allerede er der (som Apple-ID-passord for @icloud.com-adressen). Når jeg prøver å sende mail til @mac.com-adressen får jeg beskjed om at mail ikke kan sendes, fordi mottaker er ukjent.

Veldig takknemmelig for løsning på dette

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]