Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Innleggav King-Nothing » ons 18.01.2017 18:56

En annen ting som er merkelig er at bildene vises helt fint om jeg bare åpner minnekortet. Problemet begynner når jeg søker, det er kun da bildene ikke vises. :-/
medlem i 189 måneder
 

Re: Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Innleggav Grubasek » ons 18.01.2017 18:58

Jamen da må det jo ha noe med å gjøre hvordan søkevinduet viser resultatene. Har du sjekket visningsalternativene til søkevinduet?

Edit:

Etter å ha sjekket på min maskin med et SD-kort som har filer som begynner med en understrek, så viser det seg at jeg heller ikke får vist bildene i søkevinduet. Da mistenker jeg at dette muligens er en "bug" i OS'et. Jeg bruker Sierra Public Beta 3, men ser at det nå ligger en Public Beta 4 og venter. Jeg installerer denne og sjekker videre etterpå. :-)

Edit2:
Samme feilen gjør den i Sierra Public Beta 4. :-( Hvilken OS-versjon har du? Har det virket tidligere?

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Innleggav King-Nothing » ons 18.01.2017 22:53

Jeg har nyeste Sierra. Ikke noe beta, den nyeste "fullversjonen".

Det har fungert tidligere, husker ikke helt når det sluttet å fungere, men jeg vil tippe at det var da jeg oppgraderte til Sierra. Det er ihvertfall det det som er mest sannsynlig.
medlem i 189 måneder
 

Re: Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Innleggav Morse » ons 18.01.2017 23:29

Har du prøvd Nikons egen software/billedbrowser?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Forhåndsvisning av ikoner fungerer ikke

Innleggav tifure » tor 23.03.2017 21:28

Har dere problem med forhåndsvisning? Blir bare null reaksjon her. irriterende.... vil feks skrive ut fra forhåndsvisning og det funker ikke. fullt ut oppdatert med det som går an her.
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]