Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Re: Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Innleggav Morse » tor 22.06.2017 0:39

Til annkristinbe: Any news?

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Innleggav annkristinbe » tir 29.08.2017 23:49

Hei igjen!

Jeg har fått tilbake bildene! De dukket helt plutselig opp uten at jeg gjorde noen ting. Problemet er at nå har det dukket opp et annet problem.. Jeg får kun vært inne på bilder-appen i ca 10 sekunder før jeg blir kastet ut og jeg får feilmeldingen: "Bilder avsluttet uventet.". Jeg kan da velge å "Ignorere", "Rapportere.." eller "Åpne igjen". Om jeg velger Åpne igjen, går det like kort tid før den kaster meg ut igjen. Dette skjer uansett om jeg ser på bildene mine eller ikke gjør noen ting. Har dere noen tips til hva dette kan komme av? Jeg har ingen oppdateringer jeg skulle tatt. Dette skjedde forøvrig rett etter jeg koblet til en ekstern harddisk, men skal dette ha noe å si?

En annen ting som også er litt rart med dette er at om jeg går inn på Finder, så på programmer Iphoto blitt skravert og det er en strek over det, og når jeg trykker på det får jeg opp "Du må oppdatere til den nyeste versjonen for å åpne "Iphoto". Men jeg har det nyeste versjonen av alt?
Jeg kan under dette velge "Søk i App Store". Når jeg velger denne får jeg bare opp følgende: "produktet du ba om er foreløpig ikke tilgjengelig i den norske butikken."

Det skjedde også likt med at jeg trykket på for å oppdatere java, jeg har en formening om at det kan ha noe med det å gjøre, men jeg finner ikke ut av det..

Jeg skjønner ingenting..
medlem i 82 måneder
 

Re: Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Innleggav Morse » tor 31.08.2017 1:06

I den forbindelse: Hvorfor har du Java? Har du noen programmer som krever det for å kjøre???

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Innleggav annkristinbe » tor 31.08.2017 15:53

Etter litt research fant jeg ut at jeg ikke har java på pcen, for det finnes ikke når jeg søker på det ( jeg skulle avinstallere). Men likevel vet jeg at jeg har fått opp spørsmål om å oppdatere flere ganger når jeg har startet maskinen..
medlem i 82 måneder
 

Re: Finner ikke igjen bilder i Iphoto-bibliotek..

Innleggav Stham » søn 03.09.2017 11:40

Jeg kjører fortsatt El Capitan på min 2011 iMac, grunnet at jeg ikke tør oppdatere da det er sannsynlig at CS6 ikke virker lenger. Til Photoshop på Mac trenger man Java.
Angående Bilder-appen, så er det flere bugs som har vært der fra dag 1, én av dem er at Bilder bare plutselig avslutter. Jeg lager dusinvis av Apple-bøker, og spesielt når en skriver tekst, blir en kastet ut, gang på gang. Om dette skjer også i Sierra, vet jeg ikke.
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron