DET POPPER OPP IRRITERENDE REKLAME

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

DET POPPER OPP IRRITERENDE REKLAME

Innleggav Alf Steinar Grønvold » ons 14.02.2018 10:46

Den siste tiden har jeg fått opp masse irriterende reklame når jeg åpner forskjellige programmer på min mac. Når jeg f.eks. åpner SAFARI, popper det opp reklame som sperrer siden og kan fortelle at jeg har fått virus og bør laste ned forskjellige program for å bli kvitt dette. Det popper også opp annen "møkka-reklame", som jeg ikke har sett tidligere.
Har tidligere lastet ned programmene "Bitfender Virus Scanner" og "TuneUpMyMac", hvor jeg ofte scanner inn "systemscanning" for å rense mac'en. Nå hjelper heller ikke dette lenger.
Er det noen som kan gi meg tips hvordan dette oppstår og hvordan jeg skal bli kvitt dette problemet?

Mvh Alf.
medlem i 217 måneder
 


Re: DET POPPER OPP IRRITERENDE REKLAME

Innleggav Alf Steinar Grønvold » tor 15.02.2018 9:43

Takk for svaret! Jeg har nå lastet ned programmet "Malwarebytes", og det ser ut som dette har hjulpet. Samtidig lurer jeg på om loggfilene i programmet "Konsoll.app", bør slettes for å oppnå det samme problemet med irriterendes reklame?

Mvh Alf.
medlem i 217 måneder
 

Re: DET POPPER OPP IRRITERENDE REKLAME

Innleggav Nikolay » lør 17.02.2018 0:15

Kan du være så snill å ikke bruke CAPS LOCK når du skriver emneoverskrifter? Det er virkelig ikke nødvendig.

Brukerens avatar
medlem i 123 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron