Kundeservice hos Telenor?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Kundeservice hos Telenor?

Innleggav rolf_odd » ons 19.09.2018 18:18

Hei!
Lurer på hva slags erfaring folk har med kundeservice hos Telenor?

Jeg hadde et problem, sendte en mail og forklarte detaljert saken og fikk som svar: «Her må du kontakte oss på 915 05000 og be om teknisk avdeling».
Da jeg ringte 915 05000 fikk jeg først beskjed om å forklare hva saken gjaldt og så beskjed om at jeg ikke kunne snakke direkte med teknisk avdeling, men at kundeservice skulle videreformidle problemet mitt, slik at teknisk avdeling deretter kunne kontakte meg på telefon. I dag snart tre døgn senere har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem.
Av den grunn ringte jeg kundeservice igjen og ba om å få teknisk avdeling og ble nok en gang bedt om å forklare hva saken gjaldt. Høflig som jeg er gjorde jeg det, men fikk beskjed om at problemet mitt kunne Telenor ikke gjøre noe med, men at jeg kunne kontakte Telenoreksperten og få hjelp der.
Da begynte jeg å bli irritert og insisterte bestemt på å få snakke med teknisk avdeling. Da la vedkommende på kundeservice på røret.
Må si at jeg har begynt å lure på hvordan dette kan være en av landets større bedrifter.
medlem i 146 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav Macini » ons 19.09.2018 23:46

Det hadde jeg aldri godtatt. Jeg hadde skiftet leverandør med en gang.
Hva er problemet? Kanskje noen her kan hjelpe deg!

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav Morse » tor 20.09.2018 23:12

Få navnet på slike folk, eller klag til en øvre instans. Slike folk har ingenting på "support" å gjøre. Kjenner meg forresten godt igjen, har jobbet i et par firmaer hvor det var stort press på "support" for å skyfle vekk flest mulig samtaler, evt, sende dem videre til "second line", slik at "TeamLead" kunne skilte med en høy "SLA" (https://en.wikipedia.org/wiki/Service-level_agreement) til sine overordnede.
Men ikke ta den aggressive tonen. Husk at de som sitter og tar telefoner gjerne oftest er innleid fra et rekrutteringsbyrå, hvor alle kjemper om å være billigst på utleie. Og Telenor må jo selvsagt kjempe for sin markedsandel, som alle andre...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav rolf_odd » fre 21.09.2018 21:49

Forstår det du skriver om stort press på support. Men jeg kunne likevel tenke meg å sende en klage til en eller annen ansvarlig i Telenor, særlig fordi jeg av kundeservice litt for mange ganger er blitt bedt om å ringe Telnoreksperten (til 26 kr. pr. min.)
På hjemmesidene til Telenor er det imidlertid ikke mulig å finne noen annen e-postadresse enn til Kundeservice. Kan noen låne bort en annen e-postadresse til Telenor? :-)
medlem i 146 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav Morse » lør 22.09.2018 0:22

Høres ut som Telenor er på feil vidde når det gjelder kundeservice, har sjekket litt rundt blant bekjente som er kunder, der er mye elendighet å høre. Prøv telenor.klager@telenor.com

Übrigens: https://www.telenor.no/privat/kundeserv ... stbabn.jsp

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav rolf_odd » man 24.09.2018 10:34

Takk!
medlem i 146 måneder
 

Re: Kundeservice hos Telenor?

Innleggav Morse » man 24.09.2018 18:23

Si fra om du får noe svar, jeg har fortsatt ikke hørt noe selv...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]