Mail fra Innboks til Arkiv?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Mail fra Innboks til Arkiv?

Innleggav rolf_odd » søn 01.03.2020 15:12

Har i mange år hatt internett via Telenors telefonlinje (kobber), men nå vil de ikke lenger «vedlikeholde denne», og tilbyr isteden internett via mobilabonnementet mitt – mot at jeg i tillegg betaler samme pris som jeg hadde for internett via kobberlinje dvs. 599,- pr. mnd. – i tillegg til de 299,- jeg betaler for mobilen. Jeg syns det er svært dyrt, og har bestemt meg til å gå over til Get.
Lurer nå på hvordan jeg tar vare på alle mailene jeg har fått gjennom Telenor, siden disse – så lang jeg kan se, forsvinner når jeg sletter Telenor-oppsettet i Mail? Har prøvd å markere alle mailene til høyre for Innboks med henblikk på å Eksportere til Arkiv, men bildet begynner bare å hoppe…
medlem i 146 måneder
 

Re: Mail fra Innboks til Arkiv?

Innleggav Fluffy » man 02.03.2020 12:47

Så sant ikke Telenor har endret på dette så kan du beholde eposten fra de. Jeg har selv e-post adressen jeg fikk for 12-15 år siden da jeg hadde adsl for første gang.

For å beholde de mailene som allerede ligger på maskinen din så gjør du ingenting. Så lenge kontoen er der så blir posten der også. Velger du å kutte helt med Telenor så vil du få opp noen meldinger om at innstillingene er ikke riktige, bare sett klienten til å aldri sjekke etter post hos Telenor.
medlem i 206 måneder
 

Re: Mail fra Innboks til Arkiv?

Innleggav rolf_odd » man 02.03.2020 13:24

Takker for svaret!
medlem i 146 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron