Forslag: Merk alle tråder som lest

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Forslag: Merk alle tråder som lest

Innleggav byfixar » tor 14.09.2006 14:20


Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Jedi Tooka Barf » ons 01.11.2006 13:24

Du er herved lest...

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Sakalav » ons 01.11.2006 13:36

Jedi Tooka Barf. I hvilken sammenheng hjalp du, eller kom med forslag til løsning med dette svaret?

Les reglene en gang til. :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Mortlar » ons 01.11.2006 13:39

Dette er et godt forslag i mine øyne. Blir det jobbet med å integrere denne funksjonen på mac1?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Jedi Tooka Barf » ons 01.11.2006 14:03

Sakalav: Syntes det var en passende satirisk kommentar, innholdet tatt i betrakning.

Jeg kunne skrevet at det var et godt forslag, at jeg støtter det, men bidrar det noe mer enn min, tross alt, humoristiske kommentar? Gi meg administrator tilgang, og jeg kan bidra til å løse problemet!

Men din kritikk er tatt til etterretning, og lagt i korttidshukommelsen. ;)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav ak » ons 01.11.2006 16:22

Funksjonen er allerede der, du kan eventuelt følge linken til byfixar og bookmarke siden.

Det er alltid en avveining om man skal legge mere i brukergrensesnittet eller gjøre det mere oversiktlig for de som ikke trenger slik funksjonalitet. Ikke overbevist om at behovet er stort nok.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav macHooligan » ons 01.11.2006 16:55

Sakalav skrev:Jedi Tooka Barf. I hvilken sammenheng hjalp du, eller kom med forslag til løsning med dette svaret?

Les reglene en gang til. :-)


I hvor stor grad øket dette innlegget søkbarheten og ordenen på forumet? Vil dere ha orden i systemet, så får dere skrive en bok. INGEN gidder å lese et regelverk før en tar i bruk et forum. Dere er på internet, folkens! Kan dere ikke ta sjefinga hjemme?

Det var dermed min siste post på mac1.no. Takker for god støtte i overgangen til Mac.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav njadve » lør 04.11.2006 21:41

Jeg har gjort det til en vane at jeg åpner alle interessante tråder i hver sin fane (Hold inne cmd/epletast). Når jeg har åpnet alle trådene så blar jeg meg til toppen av forumet og velger "Marker forum som lest". Jeg sjekker alltid noen faste forum, og har derfor ikke det store problemet når jeg bruker denne metoden...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav postlogic » man 06.11.2006 1:51

macHooligan skrev:
Sakalav skrev:Jedi Tooka Barf. I hvilken sammenheng hjalp du, eller kom med forslag til løsning med dette svaret?

Les reglene en gang til. :-)


I hvor stor grad øket dette innlegget søkbarheten og ordenen på forumet? Vil dere ha orden i systemet, så får dere skrive en bok. INGEN gidder å lese et regelverk før en tar i bruk et forum. Dere er på internet, folkens! Kan dere ikke ta sjefinga hjemme?

Det var dermed min siste post på mac1.no. Takker for god støtte i overgangen til Mac.


Jeg leste dem, og har ingen problemer med å følge dem, eller at de blir overholdt. Men hadetfint.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]